وان پلاس ۸ پرو با باتری ۴۵۰۰ میلی آمپری و شارژر ۵۰ وات ارایه خواهد شد

وان پلاس ۸ پرو احتمالا نمایشگر ۱۲۰ هرتز داشته باشد و این پس از نمایشگر ۹۰ هرتز نسل قبلی، پیشرفت جذابی است. همچنین گفته می شود که وان پلاس ۸ پرو با باتری ۴۵۰۰ میلی آمپری و شارژر ۵۰ وات ارایه خواهد شد. امروز تصاویری از وان پلاس ۸ پرو واقعیت منتشر شده است، در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره آن صحبت کنیم.

وان پلاس ۸ پرو

طبق شایعات منتشر شده، وان پلاس ۸ پرو از یک صفحه‌نمایش آمولد جدید با نرخ رفرش 120 هرتز استفاده خواهد کرد. این نرخ در نمایشگر‌های وان پلاس 7 و 7T به 90 هرتز رسیده بود.

پرچمدار جدید وان پلاس از یک دوربین چهارگانه بهره می‌گیرد که سنسور ToF سه‌بعدی در کنار مجموعه دوربین آن دیده می‌شود. انتظار می‌رود که دوربین اصلی وان پلاس ۸ پرو از سنسور IMX686 شرکت سونی با رزلوشن 64 مگاپیکسل و پیکسل‌های 0.8 میکرومتری برای ثبت تصاویر و ضبط ویدیو‌ها استفاده کند.

همچنین گفته می شود که وان پلاس ۸ پرو دارای یک باتری با ظرفیت 4500 میلی‌آمپر خواهد بود که از فناوری شارژ سریع 50 وات پشتیبانی می‌کند.

طراحی مدل معمولی این تلفن همانند مدل پرو است اما به دلیل استفاده از سخت‌افزار کم‌تر، ابعاد آن کوچک‌تر از مدل پرو خواهد بود. منبعی که تصویر اصلی مطلب را منتشر کرده ادعا می‌کند هردو تلفن در رنگ‌های خاکستری و آبی به بازار عرضه می‌شوند. هم‌چنین، احتمال می‌رود که این دو تلفن پس از حضور خود در بازار، با رنگ‌های سبز زیتونی و طلایی نیز در دسترس مشتریان قرار بگیرند.

وان پلاس ۸ پرو در دستان آیرون من دیده شد

ما انتظار داریم که هردو دستگاه جدید وان پلاس در ماه آوریل معرفی شده و در ماه مه به بازار عرضه گردند. در ابتدا قرار بود که محصولات جدید این شرکت در موعدی زودتر معرفی شوند، اما شیوع ویروس کرونا برنامه‌های توسعه و تولید وان پلاس را تغییر داد.

مدل سوم خانواده پرچمدار وان پلاس ۸ با نام وان پلاس ۸ لایت شناخته می‌شود. اما جدیدترین گزارش غیررسمی نشان می‌دهد که این مدل با نام وان پلاس 8s معرفی خواهد شد. این مدل از تراشه Dimensity 1000L استفاده خواهد کرد و در پایان سه‌ماهه دوم سال جاری میلادی (ماه جولای) به بازار عرضه می‌شود. فرآیند توسعه و تولید این اسمارت‌فون نیز به دلیل شیوع COVID-19 تحت‌تاثیر قرار گرفته است.

نظر شما درباره وان پلاس ۸ پرو چیست؟

نوشته وان پلاس ۸ پرو با باتری ۴۵۰۰ میلی آمپری و شارژر ۵۰ وات ارایه خواهد شد اولین بار در ترنجی پدیدار شد.