اتمام مهلت استفاده بسته ۱۰۰ گیگ اینترنت ثابت از امشب ۷ فروردین ۹۹
1 min read

اتمام مهلت استفاده بسته ۱۰۰ گیگ اینترنت ثابت از امشب ۷ فروردین ۹۹

درباره ۱۰۰ گیگابایت اینترنت ثابت رایگان تا پایان سال ۹۸ با هم در ترنجی صحبت کردیم. مهلت استفاده از این بسته تا پایان اسفند ۹۸ مشخص شده بود. کندی بیش از حد سرعت و دیر فعال شدن بسته برای خیلی از کاربران سبب شده که حجم بسیار کمی از این بسته قابل استفاده باشد. هفته گذشته در ترنجی خواندیم که تمدید مهلت استفاده بسته ۱۰۰ گیگابایت اینترنت رایگان خانگی تا هفته اول فروردین ۹۹ در برخی شرکت ها انجام شد. حالا اما شاهد اتمام مهلت استفاده بسته ۱۰۰ گیگ اینترنت ثابت از امشب ۷ فروردین ۹۹ هستیم. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره آن صحبت کنیم.

اتمام مهلت استفاده بسته ۱۰۰ گیگ اینترنت ثابت از امشب ۷ فروردین ۹۹

اینترنت

محمدجواد آذری جهرمی در دیدار مجازی که ظهر امروز با فعالان شبکه‌های اجتماعی داشت، از اقدامات وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات برای تامین اینترنت در قرنطینه خانگی سخن گفت.

وزیر ارتباطات در نشست آنلاینی که با فعالان فضای مجازی داشت خبر از ارسال «درخواست تمدید و ارائه اینترنت رایگان» به سازمان ملی مقابله با کرونا داد، که به گفته او، با این درخواست موافقت نشده و اینترنت رایگان خانگی از فردا متوقف می‌شود.

در ادامه این جلسه مجازی، امیر ناظمی معاون وزیر به تشریح کمپین‌های وزارت ارتباطات برای کمک به کسب و کار‌های مجازی پرداخت و گفت که از کسب و کار‌های گردشگری، دلیوری، سفارش غذا و فروش بلیت که در بحران کرونا به مشکل اقتصادی خورده‌اند، از طریق اعطای تسهیلات بانکی حمایت می‌شود.

در ادامه این نشست فعالان فضای به بیان دغدغه‌های خود در بحران کرونا پرداختند و پیگیر رفع فیلتر در بحران کرونا شدند. وی با بیان اینکه در این بحران حتی تعداد زیادی از زندانیان هم آزاد شدند، گفت که اگر تلگرام و توییتر و فیسبوک را زندانیانی در نظر بگیریم، آزادی آن‌ها در بحران کرونا گریزناپذیر است.

همچنین وزیر ارتباطات گفت که فیلترینگ به شبکه اینترنت داخلی فشار آورده و به نظر ما هم مشکل زاست. ما از ابتدا مخالف فیلترینگ تلگرام بوده و در شرایط کرونا هم نظرات درباره رفع فیلتر شبکه‌های اجتماعی را منتقل کرده، اما اختیاری در این زمینه ندارد.

نظر شما چیست؟ چقدر از بسته ۱۰۰ گیگابایت اینترنت رایگان ثابت خود را استفاده کردید؟

نوشته اتمام مهلت استفاده بسته ۱۰۰ گیگ اینترنت ثابت از امشب ۷ فروردین ۹۹ اولین بار در ترنجی پدیدار شد.