وان پلاس ۸ پرو سبز را ببینید
1 min read

وان پلاس ۸ پرو سبز را ببینید

به نظر می رسد که رنگ سبز مورد توجه تولیدکنندگان موبایل قرار گفته و می خواهند حداقل یک محصول به این رنگ داشته باشند. امروز می توانید وان پلاس ۸ پرو سبز را ببینید و البته در کنار آن به مرور مشخصات لو رفته می پردازیم، با ترنجی همراه باشید.

وان پلاس ۸ پرو سبز

وان پلاس ۸ پرو سبز

وان پلاس ۸ پرو نمایشگر ۶.۷۸ اینچی دارد که پنل آن از نوع AMOLED است که دو لبه خمیده در نظر گرفته شده است. همچنین دوربین سلفی گوشی هم درون حفره‌ای در داخل این نمایشگر قرار گرفته که این یعنی دیگر خبری از دوربین سلفی پاپ‌آپ در جدیدترین پرچمدار وان پلاس نخواهد بود. جدا از این موارد، نمایشگر وان پلاس ۸ پرو رفرش‌ریت ۱۲۰ هرتز دارد که از این نظر با پرچمداران سامسونگ رقابت خواهد کرد. دوربین سلفی قرار گرفته درون نمایشگر نیز گفته شده رزولوشن ۱۶ مگاپیکسلی خواهد داشت.

در بخش پشتی وان پلاس ۸ پرو قرار است شاهد دو دوربین ۴۸ مگاپیکسلی باشیم که یکی دوربین اصلی خواهد بود و دیگری دوربین اولترا واید است. جدا از این دو دوربین، دو دوربین ۸ و ۵ مگاپیکسلی هم در این بخش قرار گرفته‌اند که هنوز کاربرد آن‌ها مشخص نیست. اما احتمالا سنسور ۸ مگاپیکسلی برای تله فوتو خواهد بود.

نمایشگر ۱۲۰ هرتز وان پلاس رسما معرفی شد

وان پلاس ۸ پرو قرار است دوتا از مشکلاتی که درباره گوشی‌های وان پلاس شمرده می‌شد را رفع کند. اولین آن‌ها، اضافه شدن پشتیبانی از شارژ بی‌سیم تا سرعت ۳۰ وات است. همچنین این گوشی قادر خواهد بود تا به صورت معکوس، دستگاه‌های دیگر را با تکنولوژی شارژ بی‌سیم و تا سرعت ۳ وات شارژ کند. شارژ کابلی در این گوشی نیز گفته شده که همچنان سرعت ۳۰ واتی خواهد داشت و ظرفیت باتری هم گفته شده ۴۵۱۰ میلی‌آمپری است.

دومین مشکلی که در این گوشی دیگر شاهد آن نخواهیم بود، وجود گواهی برای مقاومت در برابر آب و گرد و غبار است. وان پلاس ۸ پرو قرار است با گواهی IP68 همراه باشد تا در این زمینه هم از رقبای پرچمدار خود چیزی کم نداشته باشد. رنگ سبز نعنایی که در تصویر بالا می‌بینیم هم رنگ جدید این محصول خواهد بود.

وان پلاس ۸ پرو پشتیبانی از شارژ وایرلس را ارایه می کند

مثل همیشه باید انتظار بهترین پردازنده حال حاضر را در پرچمدار وان پلاس داشته باشیم که این یعنی اسنپدراگن ۸۶۵ در این گوشی حاضر خواهد بود. همچنین این گوشی هم مثل نسل قبلی خود از شبکه ۵G پشتیبانی خواهد کرد اما مشخص نیست که آیا تمام نسخه‌ها از ۵G پشتیبانی می‌کنند یا خیر. مدل پایه وان پلاس ۸ پرو با حافظه رم ۸ گیگابایتی و حافظه داخلی ۱۲۸ گیگابایتی و مدل رده‌بالا‌تر، با رم ۱۲ و حافظه داخلی ۲۵۶ گیگابایتی همراه خواهد بود.

وان پلاس ۸ پرو در کار دو برادر دیگر خود در تاریخ ۲۷ فروردین ماه معرفی شود و هنوز خبری از قیمت این گوشی منتشر نشده است. نظر شما درباره وان پلاس ۸ پرو سبز چیست؟

نوشته وان پلاس ۸ پرو سبز را ببینید اولین بار در ترنجی پدیدار شد.