رندرهای گلکسی فولد ۲ را با S Pen ببینید

با وجود ارایه گلکسی زد فلیپ و ارتقا کیفیت ویژه در ساخت دومین تلاش تاشو سامسونگ حالا اما نگاه ها به گلکسی فولد ۲ معطوف شده است. اگر منتظر دومین نسل خانواده گلکسی فولد هستید، در ادامه با ترنجی همراه باشید تا رندرهای گلکسی فولد ۲ را با S Pen ببینید.

گلکسی فولد ۲

گلکسی فولد ۲

بر اساس این شایعات، یک طراح آلمانی دست به قلم شده و یک طرح را برای گلکسی فولد 2 ارائه نموده است. در این طرح برای نمایشگر کوچکتر ساختاری تمام صفحه همراه با بریدگی V شکل برای جای دادن سنسور دوربین سلفی در نظر گرفته شده و ساختار داخلی نیز حالا بسیار یک‌دست‌تر و زیباتر از قبل است.

این گوشی جدید در ساختار کلی تغییری نسبت به نسخه اولیه نداشته و تنها یک تا از وسط، آن را به دستگاهی کوچکتر تبدیل می‌کند. در این حالت سامسونگ می‌توانست انتخاب‌های دیگری مانند تا از بیرون (شبیه به هواوی Mate X) یا، تا از دو نقطه (مانند گوشی کانسپت ZTE) داشته باشد که به نظر هنوز برای این طرح‌ها در تیم طراحی سامسونگ، برنامه‌ای در مرحله اجرا قرار ندارد.

به هر حال طرح جدید به ما نشان می‌دهد که اگر پشت گوشی Galaxy S20 را با دو نمایشگر تغییر شکل یافته ترکیب کنیم چه ساختاری ظاهر خواهد شد. البته نباید از حق گذشت که این طرح به مراتب زیباتر از طرح گلکسی Fold اورجینال است و ما را به آینده مجهول این دستگاه، همچنان امیدوار نگه می‌دارد.

گلکسی فولد ۲

گلکسی فولد ۲

نظر شما چیست؟ فکر می کنید که گلکسی فولد ۲ به این شکل است‌؟‌ اگر باشد شما آن را می پسندید؟

نوشته رندرهای گلکسی فولد ۲ را با S Pen ببینید اولین بار در ترنجی پدیدار شد.