سامسونگ گلکسی ام ۱۱ را در این رندرها ببینید
1 min read

سامسونگ گلکسی ام ۱۱ را در این رندرها ببینید

دو هفته پیش بود که سامسونگ گلکسی ام ۱۱ را در ترنجی دیدیم. این دستگاه طراحی به روزی دارد و می تواند برای یک دستگاه اقتصادی جذاب باشد. اگر به این دستگاه علاقه دارید، در ادامه با ترنجی همراه باشید تا سامسونگ گلکسی ام ۱۱ را در این رندرها ببینید.

سامسونگ گلکسی ام ۱۱

سامسونگ گلکسی ام ۱۱

همان‌طور که در رندرها مشاهده می‌کنید، گلکسی M11 سامسونگ در سه رنگ مشکی، آبی و بنفش روانه بازار خواهد شد. میان‌رده جدید سامسونگ دارای نمایشگری 6.4 اینچی از نوع IPS با رزولوشون 720×1560 خواهد بود. دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی دستگاه نیز درون حفره بالا سمت چپ نمایشگر قرار دارد.

قلب تپنده گلکسی M11 سامسونگ پردازنده‌ای 8 هسته‌ای با فرکانس کاری 1.8 گیگاهرتز خواهد بود که احتمال می‌رود همان پردازنده اسنپ‌دراگون 450 کوالکام باشد. آنطور که پیداست کاربران قادر به انتخاب از میان دو مدل با دارای 3 یا 4 گیگابایت حافظه رم و 32 یا 64 گیگابایت فضای ذخیره‌سازی خواهد بود.

دوربین اصلی دستگاه نمونه‌ای سه‌گانه مجهز به سنسور اصلی 13 مگاپیکسلی است که با دوربین اولترا واید 5 مگاپیکسلی و سنسور عمق سنج 2 مگاپیکسلی همراه شده است.

سامسونگ گلکسی ام ۱۱

سامسونگ گلکسی ام ۱۱

گلکسی M11 به باتری 5000 میلی‌آمپرساعتی و فناوری شارژ نه چندان سریع 15 واتی (از طریق درگاه Type-C) مجهز خواهد بود. دستگاه به طور پیش‌فرض با اندروید 10، نسخه دوم رابط کاربری One UI، جک 3.5 میلی‌متری صدا و سنسور اثر انگشت در قسمت پشتی عرضه خواهد شد.

نظر شما چیست؟ گلکسی ام ۱۱ را می پسندید؟

نوشته سامسونگ گلکسی ام ۱۱ را در این رندرها ببینید اولین بار در ترنجی پدیدار شد.