سامسونگ گلکسی ام ۰۱ در راه است
1 min read

سامسونگ گلکسی ام ۰۱ در راه است

هفته‌های گذشته، گزارشی درباره دستگاه اقتصادی سامسونگ گلکسی M01 منتشر شده بود. طبق نتایج بنچمارک گیک‌بنچ، این گوشی از یک چیپست پایین‌رده شرکت کوالکام، رم ۳ گیگابایتی و سیستم‌عامل اندروید ۱۰ استفاده می‌کند. گفته می شود که سامسونگ گلکسی ام ۰۱ در راه است. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره آن صحبت کنیم.

گلکسی ام ۰۱

گلکسی ام ۰۱

اگر تاکنون هیچ جزییاتی درباره چیپست موجود در این گوشی منتشر نشده است، اما شواهد نشان می‌دهند که محصول جدید سامسونگ به یک تراشه هشت‌ هسته‌ای مجهز می‌شود. ما گمان می‌کنیم که گلکسی M01 از چیپست اسنپدراگون ۴۳۹ بهره‌مند شود.

اخیرا نیز نام گلکسی M01 در وب‌سایت Wi-Fi Alliance رویت شده که نشان می‌دهد این گوشی تاییدیه Wi-Fi b/g/n را دریافت کرده است. هم‌چنین، استفاده این گوشی از سیستم‌عامل اندروید 10 در این وب‌سایت نیز تایید شده است. گوشی جدید سامسونگ با شماره مدل SM-M015G/DS در وب‌سایت اتحادیه وای‌فای قرار گرفته است. عبارت DS در انتهای شماره مدل گوشی بیانگر پشتیبانی آن از دو سیم‌کارت است.

با توجه به جزییات شناخته شده گلکسی M01 این تلفن را نوع دیگری از گوشی گلکسی A01 می دانیم که در بازار‌هایی مانند هندوستان، روسیه، سریلانکا و نپال عرضه خواهد شد. اطلاعات دیگری درباره اسمارت‌فون جدید سامسونگ منتشر نشده است، اما با توجه به دریافت تاییدیه وای‌فای می‌توان انتظار داشت که این گوشی به‌زودی معرفی خواهد شد.

نظر شما چیست؟ منتظر گلکسی M01 هستید؟

نوشته سامسونگ گلکسی ام ۰۱ در راه است اولین بار در ترنجی پدیدار شد.