ردمی ۹ با دوربین چهارگانه در واقعیت دیده شد

مدتی هست که منتظر ردمی ۹ هستیم اما هنوز معرفی نشده است. ردمی ۹ با دوربین چهارگانه در واقعیت دیده شده و اطلاعات جالبی به ما می دهد. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره Redmi 9 صحبت کنیم.

ردمی ۹

ردمی ۹

طبق این اطلاعات که شامل یک تصویر برش خورده و چند نکته متنی دیگر است باید گفت که ظاهراً شیائومی ساختار ماژول دوربین پشت دو سنسوره سال گذشته را ارتقایی قابل توجه داده و این بار ردمی 9 از چهار دوربین در پشت دستگاه و طراحی دایره‌ای استفاده خواهد کرد.

این 4 دوربین ساختار استاندارد سال ۲۰۲۰ را با مجموعه‌ای متشکل از سنسور اصلی 13 مگاپیکسلی، سنسور عریض 8، سنسور ماکرو 5 و در نهایت سنسور عمق میدان 2 مگاپیکسلی خواهد بود. همچنین دو رنگ بدنه سبز و بنفش نیز به ترکیب رنگ بدنه این دستگاه اضافه خواهد شد.

در بخش دیگر نیز اعلام شده که این گوشی از چیپست مدیاتک Helio G90 استفاده خواهد کرد. همانطور که می‌دانید این تراشه طی سال گذشته نشان داده که چه قدرت بالایی در انجام فعالیت‌های گرافیکی دارد و به هدفی که شرکت تایوانی از طراحی‌اش، جهت اجرای بازی‌های گرافیکی در گروه میان‌رده بازار دارد را به خوبی به دست می‌آورد.

شیائومی ردمی ۹ با چیپست مدیاتک هلیو جی ۷۰ توسط زمستان ۹۸ معرفی خواهد شد؟

البته از قبل اینطور حدس می‌زنیم که نسخه پایه این گوشی با 3 گیگابایت حافظه رم و 32 گیگابایت حافظه داخلی عرضه خواهد شد و دوربین سلفی نیز حداقل رزولوشن ۸ مگاپیکسلی خواهد داشت.

به هر حال زمان زیادی به معرفی این گوشی باقی نمانده و احتمالا بازه قیمتی زیر ۱۵۰ دلار احتمالی آن می‌تواند نویددهنده یک محصول عالی برای سال 2020 شیائومی باشد.

نظر شما درباره ردمی ۹ چیست؟

نوشته ردمی ۹ با دوربین چهارگانه در واقعیت دیده شد اولین بار در ترنجی پدیدار شد.