قاب گلکسی نوت ۲۰ اولترا از کم شدن خمیدگی نمایشگر خبر می دهد

احتمالا تا کنون متوجه شده‌اید که من طرفدار نمایشگر لبه خمیده نیستم اما نمی توان هم انکار کرد که برخلاق اذیت‌های گاه و بیگاه در کاربری اما از نظر بصری می تواند جذاب باشد. سامسونگ این را به خوبی فهمیده و نتیجه را در خانواده گلگسی اس ۲۰ به وضوح می بینیم، نمایشگر این خانواده خیلی خیلی کم خمیده است. امشب می بینیم که این موضوع ادامه خواهد داشت و قاب گلکسی نوت ۲۰ اولترا از کم شدن خمیدگی نمایشگر خبر می دهد. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره اولین شایعه محکم Galaxy Note 20 Ultra صحبت کنیم.

قاب گلکسی نوت ۲۰ اولترا

قاب گلکسی نوت ۲۰ اولترا

همانطور که در قاب های بالا منتسب به گلکسی نوت ۲۰ اولترا می بینید، خمیدگی لبه نمایشگر این دستگاه بسیار ناچیز است. سامسونگ با کم کردن خمیدگی لبه نمایشگر به دو هدف مهم می رسد. اول اینکه لمس ناخواسته در دستگاه کمتر می شود و دوم اینکه همچنان جذابیت بصری را حفظ می نماید.

البته قاب لو رفته از Galaxy Note 20 Ultra موارد دیگری را نیز مشخص می کند. مثلا اینکه طراحی دوربین پرچمدار نیمه دوم سال ۲۰۲۰ کره‌ای ها شبیه به نمونه نیمه اول سال است. همچنین درباره قرار گیری دکمه ها در لبه دستگاه نیز می توان اظهار نظر کرد، جایی که شاهد قرارگیری حالت جدید دکمه های سامسونگ هستیم.

البته باید گفت که این شایعه با توجه به منبعی که از آن می آید، صحت خوبی دارد اما به دلیل فاصله نسبتا زیادی که تا مرداد ۹۹ و تاریخ معرفی احتمالی گلکسی نوت ۲۰ داریم و شاید این تاریخ حتی به دلیل کرونا تاخیر بخورد؛ باید کمی درباره آن بیشتر فکر کنید.

منتظر گلکسی Note 20 اولترا هستید؟ فکر می کنید چه مواردی آن را نسبت به گلکسی اس ۲۰ اولترا دستگاه بهتری می کند؟

نوشته قاب گلکسی نوت ۲۰ اولترا از کم شدن خمیدگی نمایشگر خبر می دهد اولین بار در ترنجی پدیدار شد.