رنگ خاص وان پلاس ۸ را ببینید: ترنجی طور 😎
1 min read

رنگ خاص وان پلاس ۸ را ببینید: ترنجی طور 😎

وان پلاس ۸ و وان پلاس ۸ پرو می توانند دستگاه های جذابی باشند و احتمالا امسال باید انتظار افزایش قیمت را نیز داشت. فرای بحث سخت افزاری موضوعی که می تواند اهمیت ویژه ای داشته باشد، طراحی است و رنگ یکی از مهم‌ترین بخش خای طراحی است. به نظر می رسد وان پلاس می خواهد رنگ بندی خوبی برای وان پلاس ۸ ارایه کند. اگر شما هم از کاربرانی هستید که رنگ برای شما اهمیت ویژه ای دارد در ادامه با ترنجی همراه باشید تا رنگ خاص وان پلاس ۸ را ببینید، رنگی که ما به آن ترنجی طور می گوییم!

رنگ خاص وان پلاس ۸

رنگ خاص وان پلاس ۸

رنگ خاص وان پلاس ۸

برای رنگ بندی مدل ۸ پرو همانند مدل معمولی در رنگ‌های جدید سبز (Glacial Green) و مشکی (Onyx Black) معرفی و روانه بازار خواهد شد. البته رنگ آبی مدل پرو برخلاف نسخه Interstellar Glow مدل معمولی حالت گرادیانی ندارد.

گفته می شود که صفحه‌نمایش وان پلاس ۸ پرو برخلاف نمایشگر تخت مدل ۸ کمی خمیده است. پرچمدار وان پلاس از یک صفحه‌نمایش 6.78 اینچی آمولد با نرخ رفرش 120 هرتز بهره می‌گیرد که میزان روشنایی آن در حداکثر حالت به ۱۳۰۰ نیت خواهد رسید.

وان پلاس ۸ پرو احتمالا دارای دو دوربین 48 مگاپیکسل اصلی است که سنسور IMX689 سونی درون آن قرار دارد. ابعاد این سنسور نیز 1/1.43 اینچ بوده و از پیکسل‌های 1.12 میکرو‌متری استفاده می‌کند.

یک سنسور IMX586 نیز به عنوان دوربین الترا‌واید با اندازه 1/2.0 اینچ و پیکسل‌های 0.8 میکرو‌متری درون مجموعه دوربین وان پلاس 8 پرو تعبیه شده است. هم‌چنین، یک دوربین تله‌فوتو 8 مگاپیکسل با قابلیت زوم 3 برابر به همراه سنسور 5 مگاپیکسلی برای دریافت اطلاعات اضافه رنگی در بدنه پشتی این تلفن رویت می‌شوند.

وان پلاس پیش از این، بهره‌گیری تلفن‌های جدیدش از نمایشگر ۱۲۰ هرتزی، چیست اسنپدراگون 865 به همراه حافظه رم LPDDR5 و حافظه داخلی با استاندارد UFS 3.0 را تایید کرده بود. به علاوه، تلفن جدید این شرکت به یک مودم 5G نیز مجهز شده است. به گفته مدیرعامل وان پلاس، این تلفن‌ها با قیمت زیر 1000 دلار در دسترس مشتریان قرار می‌گیرند.

وان پلاس ۸ و وان پلاس ۸ پرو در رنگ‌های فیروزه‌ای (Cyan Sandstone) و سبز (Glacial Green) نیز معرفی خواهند شد. رنگ‌های مشکی (Black Sandstone) و کربنی (همان مشکی) را نیز به مجموعه رنگ‌بندی تلفن‌های جدید چینی‌ها اضافه کنید. رنگ آبی موسوم به Ultramarine Blue فقط به مدل 8 پرو محدود خواهد شد.

نظر شما چیست؟ منتظر وان پلاس ۸ هستید؟

نوشته رنگ خاص وان پلاس ۸ را ببینید: ترنجی طور 😎 اولین بار در ترنجی پدیدار شد.