اگزینوس ۸۵۰ روی گلکسی A21 در بنچمارک GeekBench دیده شد
1 min read

اگزینوس ۸۵۰ روی گلکسی A21 در بنچمارک GeekBench دیده شد

امروز بود که در ترنجی سامسونگ گلکسی A21 را از زوایای مختلف دیدیم. نکته عجیب درباره این دستگاه آن بود که چیپست دستگاه هنوز مشخص نشده بود. امشب اما اگزینوس ۸۵۰ روی گلکسی A21 در بنچمارک GeekBench دیده شده است. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره آن صحبت کنیم.

آپدیت شد: سامسونگ Exynos 850 روی گلکسی A21s استفاده خواهد شد

سامسونگ Exynos 850 روی گلکسی A21s استفاده خواهد شد

اگزینوس ۸۵۰

اگزینوس ۸۵۰

همانطور که در بنچمارک دستگاهی با مدل سامسونگ SM-A217F می بینید، ما یک چیپست جدید از سامسونگ می بینیم. اگر این مدل سامسونگ همان گلکسی A21 باشد که اصلا بعید نیست، باید گفت چیپست Exynos 850 یک چیپست کاملا اقتصادی خواهد بود. البته چیپست اقتصادی که حداقل از چهار دوربین اصلی پشتیبانی کند

هنوز هیچ اطلاعاتی درباره اگزینوس ۸۵۰ نداریم مگر اینکه فرکانس ۲ گیگاهرتز و هشت هسته پردازشی مرکزی برای آن در نظر گرفته شده است. اخیرا هواوی چیپست کایرین ۸۲۰ را معرفی کرده که البته قاعدتا این اگزینوس ۸۵۰ اصلا در دسته بندی آن قرار نمی گیرد.

اما اگزینوس ۸۵۰ تقریبا برابر چه چیپستی خواهد بود؟ سوال خوبی است، کمی تحقیق می خواهد. بر اساس بنچمارک GeekBench 5 می توانم بگویم که چیزی حدود کوالکام اسنپدراگون ۴۳۹ یا مدیاتک هلیو پی ۳۵ :

به هر صورت این معما در ذهن ما چند روزی بیشتر دوام نخواهد آورد چون در چند روز آتی باید شاهد معرفی Exynos 850 به همراه گلکسی A21 اقتصادی سامسونگ باشیم.

نظر شما چیست؟ منتظر چیپست جدید سامسونگ روی گلکسی A21 هستید؟

نوشته اگزینوس ۸۵۰ روی گلکسی A21 در بنچمارک GeekBench دیده شد اولین بار در ترنجی پدیدار شد.