آیا این عکس جعبه پلی استیشن ۵ است؟
1 min read

آیا این عکس جعبه پلی استیشن ۵ است؟

مدت زیادی است که هیجان قابل توجهی درباره پلی استیشن ۵ وجود دارد. هر چند شاید ارایه این کنسول بازی تجت تاثیر کرونا قرار بگیرد و شاید هم نگیرد (!) اما طرفداران تشنه اخبار جدید درباره آن هستند. امروز تصویر منتشر شده که این سوال را در ذهن ما به وجود می آورد: آیا این عکس جعبه پلی استیشن ۵ است؟ در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره آن صحبت کنیم.

جعبه پلی استیشن ۵

جعبه پلی استیشن ۵

وب سایت LetsGoDigitall پیش از این طراحی مفهوم کنسول نسل بعد سونی را منتشر کرده بود و حالا یک رندر مفهومی از جعبه این کنسول به اشتراک گذاشته است. این طرح توسط طراح ایتالیایی به نام Giuseppe Spinelli AKA Snoreyn ایجاد شده است.

نکات قابل توجه در این جعبه مفهومی، طبیعتا اول خود کنسول پلی استیشن 5 به همراه دسته DualShock5 است که شبیه به یکی از طراحی‌های مفهومی پرشمار این کنسول است. طرح طلایی که در گوشه بالای سمت راست جعبه که عبارت 8K HDR را نمایش می‌دهد نیز قابل توجه است. همان طور که احتمالا می‌دانید کنسول نسل بعدی سونی از رزولوشن 8K به همراه فناوری HDR پشتیبانی می‌کند.

مشخصات پلی استیشن ۵ رسما اعلام شد

دیگر جزئیات مهم قید شده بر روی اولین تصویر مفهومی باکس PS5، ظرفیت ذخیره سازی 825 گیگابایتی این کنسول است. طبق اعلام رسمی سونی، پلی استیشن مجهز به SSD فوق العاده پرسرعت 825 گیگابایتی سفارشی NVMe است که از مهم‌ترین شاخصه‌های فنی این کنسول محسوب می‌شود.

بعد از مشاهده انواع و اقسام طراحی‌های مفهومی از کنسول پلی استیشن 5، به نظر دیگر طرحی به ذهن طراحان نمی‌آید به همین دلیل روی به طراحی جعبه این دستگاه کرده‌اند و مشخص نیست تا زمان رونمایی سونی از کنسول، شاهد چه طراحی‌های مفهومی دیگری از این دستگاه باشیم.

نظر شما چیست؟ فکر می کنید که این رندر مفهومی از پلی استیشن ۵ به واقعیت بپیوندد؟

نوشته آیا این عکس جعبه پلی استیشن ۵ است؟ اولین بار در ترنجی پدیدار شد.