بهترین پنل اس ام اس کدام است ؟

امروزه برای خرید یک پنل اس ام اس باید به دنبال شناخت بهترین پنل اس ام اس باشید . اما بهترین پنل اس ام اس کدام است ؟ شما در این مقاله با نکات لازم برای خرید یک پنل اس ام اس خوب آشنا خواهید شد . اکثر مشاغل و سازمان ها برای تبلیغات و بازاریابی در حیطه فعالیت خود و پیشبرد اهداف و همچنین کارایی بهتر مجموعه خود نیازمند خرید پنل اس ام اس خوب هستند که آنها را در پیشبرد این اهداف یاری کند .

شما برای خرید هر چیزی ابتدا اطلاعات لازم در مورد خرید آن محصول را در اینترنت جستجو میکنید احتمالا برای خرید بهترین پنل اس ام اس هم بخواهید آن را در اینترنت جستجو کنید . اما سامانه پیامکی های زیادی در اینترنت هستند که با آنها روبرو میشوید . و سوالی که ذهن شما را به خود مشغول میکند این است که چطور یک پنل اس ام اس خوب را از بقیه تشخیص دهم ؟

برای خرید پنل اس ام اس سوالات زیادی ذهن شما را درگیر میکند از جمله این سوالات :

اول این که یه سامانه پیامکی قابل اعتماد کدام است ؟ دوم این که تیم پشتیبانی یک سامانه پیامکی به چه نحوی از خریدارن پنل پیامک پشتیبانی میکنند ؟ سوم این که چطور بدانیم پیامک هایی که ارسال میشود از چه کیفیت و سرعتی برخوردار است ؟

مطالعه این مقاله زیاد وقت شما را نمیگیرد مطمئن باشید بابت وقتی که برای خواندن این مقاله میگذارید خوشنود میشوید و میتوانید یک پنل اس ام اس خوب برای شغل و فعالیت خود انتخاب کنید.

در این مقاله نکاتی که برای خرید سامانه پیامک خوب لازم است برای شما بیان میکنیم . شرکت مدیر پیامک قصد دارد شما را با نکات لازم برای خرید بهترین پنل اس ام اس آشنا کند و بر اساس این معیارها و ملاک های انتخابی ، شما به راحتی میتوانید پنل پیامک خود را انتخاب کنید با ما همراه باشید .

محیط کاربری سامانه پیامکی چگونه باید باشد ؟

خوب حالا که شما به صورت کاملا اتفاقی وارد سایت یکی از سامانه های پیامکی شدید به اولین چیزی که باید دقت داشته باشید این است که : این سامانه پیامکی چه امکاناتی را برای شما در نظر گرفته است ؟ و آیا شما به راحتی میتوانید با تیم پشتیبانی و مدیریت این سامانه پیامک ارتباط برقرار کنید یا خیر ؟ و بعد از ارتباط با تیم پشتیبانی باید از آنها بخواهید که یه پنل پیامک به صورت آزمایشی در اختیار شما قرار دهند تا شما از کیفیت و سرعت ارسال پیامک مطلع شوید .

قیمت یک پنل اس ام اس خوب چقدر است ؟

حتما برای شما این سوال پیش خواهد آمد که برای خرید یک پنل پیامک خوب چه مبلغی را باید بپردازم ؟ و این که در مقابل این هزینه ای که انجام میدهم آیا خدمات با کیفیت خوبی ارائه میشود ؟ چرا بعضی سایت ها پنل رایگان ارائه می دهند

بیشتر افراد به دنبال کمترین قیمت برای خرید هستند اما همیشه گران بودن یا ارزان بودن یک محصول نشانه با کیفیت بودن یا بی کیفیت بودن آن نیست . وقتی شما از قیمت پنل اس ام اس مطلع شدید باید بدانید که این قیمت بر اساس چه معیارهایی در نظر گرفته شده است و آیا واقعا ارزش این را دارد که برایش هزینه کنید یا خیر؟

قبل از خرید یک سامانه پیامکی حتما از نسخه آزمایشی آن استفاده کنید زیراجدای از این که از کیفیت و سرعت پیامک های ارسالی مطلع میشوید ، از وجود شماره های تکراری و نیز قیمت هر پیامک هم مطلع خواهید شد . بعضی از سامانه های پیامکی که از قیمت پایین تری استفاده میکنند به این دلیل است که آنها شماره های تکراری و غیر فعال را از سیستم خود خذف نمیکنند و دوباره از آنها استفاده میکنند. البته حتی اگر از نسخه آزمایشی آن استفاده نکنید نیز بازهم این شانس را دارید تا با پشتیبان پنل صحبت نمایید و از آن کم و کیف پنل سوال نمایید. یکی از بهترین پنل های پیامکی مدیر پیامک می باشد که بهترین و عالی ترین پنل اس ام اس در حال حاضر می باشد و بانک شماره موبایل های بروزی دارد و به تمام نیاز های برنامه نویس ها پاسخ میدهد و خط خدماتی رایگان در اختیار کاربران قرار میدهد و ارسال انبوه با سیم کارت دارد و تمام افزونه های تجاری را رایگان در اختیار کاربران قرار میدهد.

سابقه فعالیت بهترین سامانه پیامکی چقدر باید باشد ؟

در هنگام خرید حتما به سابقه فعالیت شرکت ارائه دهنده پنل پیامک توجه داشته باشید . مسلما اگر شرکت چندین سال است که در این حوزه فعالیت دارد بایستی خدمات بهتر و با کیفیت تری نیز به مشتریان خود ارائه کند .

اما این دلیل نمیشود که اگر شرکتی سابقه کاری زیادی دارد پس نتیجه میگیریم که خدمات با کیفیت تری نیز ارئه میکند زیرا شرکت های با سابقه طولانی مدت زیادی بوده اند که چون به نیازهای مشتریان خود توجه نمیکردند ورشکست شده اند پس برای این که با خیال راحت پنل اس ام اس خود را انتخاب کنید باید بگویم که حداقل یک یا دو سال بایستی از سابقه کاری شرکت پیامکی گذشته باشد تا بتوان به آن اعتماد کرد .

آیا فایل های آموزشی برای کار با پنل پیامک در سامانه قرار دارد ؟

وقتی وارد محیط کاربری سامانه پیامک میشوید باید با نحوه کار با پنل اس ام اس آشنایی کامل داشته باشید . یک سامانه پیامک قابل اعتماد بایستی تمامی فایل های آموزشی اعم از مطلب یا محتوای آموزشی ، فایل صوتی آموزشی و… را برای استفاده کاربران در اختیار آنها قرار دهد تا در صورت به وجود آمدن سوال یا ابهام در ذهن آنان این مشکل را برطرف کند و مشتریان بتوانند با یک پنل اس ام اس به راحتی پیامک ارسال کنند .

آیا امکان ارتقاء پنل پیامک در سامانه وجود دارد ؟

اگر شما در شغل خود تازه وارد هستید یا به قول معروف استارتاپ هستید نیازی به داشتن یک پنل اس ام اس پیشرفته ندارید. اما اگر در شغل یا حرفه ای با سابقه طولانی مدت مشغول به کار هستید پیشنهاد ما استفاده از پنل اس ام اس پیشرفته است تا پاسخگوی تمام نیازهای شما باشد . اما آیا میتوان یک پنل اس ام اس معمولی را ارتقاء داد ؟ بله این امکان وجود دارد شما برای ارتقاء پنل پیامک نیازی نیست که کل مبلغ پنل پیامک را از نو پرداخت کنید تنها لازم است مابه تفاوت مبلغ را پرداخت کنید.

مناسبترین پنل اس ام اس برای نیاز من کدام است؟

شما میتوانید بسته به نیازتان پنل اس ام اس انتخاب کنید . امکانات مختلفی در یک سامانه پیامک وجود دارد که هر کسی بنا بر اقتضای شغل و بودجه خود میتواند از این امکانات استفاده کند . ممکن است برای بعضی از مشاغل برخی از امکانات بلا استفاده باشد بنابراین شما لازم نیست که برای امکاناتی که به آنها نیازی ندارید هزینه اضافی پرداخت کنید.

ابتدا بایستی نیازهایتان را شناسایی کنید که این نیازها شامل دو بخش است : ابتدا باید مشخص کنید که هدف شما از ارسال پیامک چیست ؟ ارسال پیامک تبلیغاتی یا خدماتی . دوم این که به چه تعدادی میخواهید پیامک ارسال کنید ؟ ارسال پیامک انبوه یا ارسال از طریق وب سرویس

آیا امکان گزارشگیری از پیامک های ارسالی وجود دارد ؟

در یک سامانه پیامکی قابل اعتماد باید بعد از ارسال پیامک ها یک گزارش دقیق و شفاف از پیامک های ارسالی وجود داشته باشد . یعنی دقیقا مشخص شود که از این تعداد پیامک های ارسال شده چه تعدادی از آن ها به دست مخاطبان رسیده و چه تعدادی از آنها ارسال نشده به این دلیل که بیشترین مخاطبان ارسال پیامک های تبلیغاتی را مسدود کرده اند یا شماره آنها در بلک لیست است بنابراین هزینه پیامک های ارسال نشده بایستی عودت داده شود .

خط خدماتی رایگان چیست ؟

به دلیل این که بیشتر افراد امروزه دریافت پیامک های تبلیغاتی خود را مسدود کرده اند شما میتوانید برای ارسال پیامک های اطلاع رسانی به همه افراد از خط خدماتی رایگان استفاده کنید پس دقت کنید یکی دیگر از ویژگی های یک پنل اس ام اس خوب داشتن خط خدماتی رایگان است . وب سایت مدیر پیامک خط خدماتی رایگان در اختیار کاربران خود قرار میدهید.

افزونه یا ماژول های پیامکی رایگان در اختیار کاربران قرار بدهد

از نگرانی های کاربران این است که آیا وب سایت یا اپلیکیشنی که دارند میتواند به پنل اس ام اس متصل شود. باید عرض کنیم که پنل اس ام اس مدیر پیامک تمام افزونه پیامک و ماژول های پیامک را به رایگان در اختیار کاربران قرار میدهد

از جمله افزونه های پیامک پنل اس ام اس مدیر پیامک:

افزونه پیامک وردپرس

افزونه پیامک ووکامرس با قابلیت ارسال سریع زیر 5 ثانیه

افزونه دیجیتس

ماژول پیامک whmcs

ماژول پیامک پرستاشاپ

ماژول پیامک جوملا

ماژول پیامک فریر

ماژول پیامک اپن کارت

یک پنل اس ام اس خوب دائمی است یا موقتی ؟

یکی دیگر از نکاتی که در هنگام خرید پنل اس ام اس باید به آن توجه کنید این است که یک پنل اس ام اس خوب بایستی دائمی باشد یعنی لازم نیست که سالانه یا ماهانه مبلغی را بابت تمدید پنل پیامک پرداخت کنید .

آیا خط اختصاصی رایگان هم در یک سامانه پیامک وجود دارد ؟

شما برای این که بخواهید با مخاطبان خود ارتباط دو طرفه برقرار کنید لازمه که یک خط اختصاصی با قابلیت ارسال و دریافت پیامک داشته باشید . یکی دیگه از فاکتورهای انتخاب یک پنل اس ام اس خوب این است که خط اختصاصی رایگان در اختیار شما قرار بدهد و شما بدون این که هزینه اضافی پرداخت کنید با مخاطبان خودتون ارتباط دو طرفه داشته باشید . خوب شاید شما بخواهید شماره خط اختصاصی به دلخواه خودتون باشه در این صورت باید در هنگام خرید پنل اس ام اس به تعرفه های خطوط اختصاصی توجه کنید .

آیا پشتیبانی قوی و 24 ساعته در سامانه پیامک وجود دارد ؟

تا به این جا برخی از نکاتی که در خرید یک پنل اس ام اس خوب باید به آن ها توجه بکنید رو بیان کردیم اما مهمتر از همه اینه که تیم پشتیبانی پنل اس ام اس خریداری شده به چه شکل عمل میکند و آیا خدمات پس از فروش دارد یا خیر ؟ یک پنل اس ام اس خوب باید پشتیبانی قوی و 24 ساعته داشته باشد . پشتیبانی یعنی هر وقت که شما با مشکل یا سوالی مواجه شدید بتوانید از طریق ارسال تیکت یا برقراری تماس تلفنی با آن ها در ارتباط باشید و واحد پشتیبانی هم در اسرع وقت مشکل شما را برطرف کند .

تیم مدیر پیامک با پشتیبانی قوی و ارئه بهترین امکانات در پنل اس ام اس متناسب با نیازهای شما آماده خدمت رسانی به شما عزیزان است امیدوارم با مطالعه این مقاله به تمامی سوالاتی که در ذهن داشتید پاسخ داده شده باشد.

اگر سوالی دارید می توانید همه روزه از ساعت 9 صبح تا 9 شب با شماره های 02191028480 تماس بگیرید. همچنین برای کاربران محترم وب سایت ترنجی 20% تخفیف با وارد کردن کد toranji در نظر گرفته ایم. برای خرید پنل پیامکی وارد وب سایت modirpayamak.com شوید.

نوشته بهترین پنل اس ام اس کدام است ؟ اولین بار در ترنجی پدیدار شد.