نوکیا ۷.۳ به همراه نوکیا ۹.۳ معرفی خواهد شد

می دانیم که پرچمدار بعدی نوکیا یعنی Nokia 9.3 قرار است جایی حدود نمایشگاه IFA 2020 معرفی شود. امشب شنیده می شود که نوکیا ۷.۳ به همراه نوکیا ۹.۳ معرفی خواهد شد. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره آن صحبت کنیم.

نوکیا ۷.۳

گوشی ساده نوکیا با مدل TA-1212

به نظر می‌رسد که شرکت HMD برای رقابت با پرچمداران نیمه اول سال ۲۰۲۰ برنامه‌ای ندارد و خود را برای رقابت با پرچمدارهای نیمه دوم امسال آماده می‌کند. البته نباید فراموش کنیم که در همان ماه‌ها سامسونگ از خانواده نوت ۲۰، هواوی از میت ۴۰ و گوگل از پیکسل ۵ رونمایی خواهند کرد.

همچنین گفته می شود که نوکیا در کنار نوکیا ۹.۳ از گوشی نوکیا ۷.۳ هم رونمایی خواهد کرد. این دستگاه مدل بعدی نوکیا 7.2 خواهد بود که سپتامبر سال گذشته عرضه شد.

یک منبع آگاه گفته است که هر دو گوشی نوکیا ۹.۳ و ۷.۳ در حال گذراندن تست‌های نمونه اولیه هستند که تا الان خوب پیش رفته است. ظاهرا برای نوکیا 7.3، دو نمونه اولیه وجود دارد که یکی از آن‌ها از شبکه 5G پشتیبانی می‌کند و ممکن است دستگاه نهایی باشد.

البته اطلاعات درباره زمان معرفی نوکیا ۹.۳ هنوز قطعی نیست؛ ضمن اینکه مدیران HMD هنوز منتظر هستند ببینند شرایط شیوع ویروس کرونا در هفته‌ها و ماه‌های آینده به کجا می‌رسد.

نظر شما چیست؟ منتظر Nokia 7.3 هستید؟

نوشته نوکیا ۷.۳ به همراه نوکیا ۹.۳ معرفی خواهد شد اولین بار در ترنجی پدیدار شد.