طرح مفهومی جدید از پلی استیشن ۵ به همراه دسته DualSense منتشر شد

متاسفانه سونی هنوز ظاهر کنسول نسل نهمی خود را منتشر نکرده است و کاربران منتظر این مهم هستند. در این مدت چندین طرح مفهومی منتشر شده که هر کدام جذابی خود را داشتند. امروز یک طرح مفهومی جدید از پلی استیشن ۵ به همراه دسته DualSense منتشر شده که می تواند جالب باشد، در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره آن صحبت کنیم.

پلی استیشن ۵

پلی استیشن ۵

لطفا توجه داشته باشید که این رندرها، طرح مفهومی پلی استیشن ۵ هستند و شاید محصول نهایی با این طراحی فرق کند. در این رندرها، کنسول پلی استیشن ۵5 را در دو رنگ سفید و مشکی دیده می شوند. استفاده از LED آبی، همسو با DualSense از جمله ویژگی‌های این طرح است. در این طرح، کنسول PS5 به مانند دیگر مدل‌های پیشین خود می‌تواند به صورت افقی و یا عمودی مورد استفاده قرار گیرد.

همچنین شیوه طراحی آن بی شباهت با کنسول‌های پیشین از جمله PS4 نیست. تنها نکته‌ای که می‌تواند این طراحی را زیر سؤال ببرد، کوچک بودن اگزوزهای تهویه است. با توجه به توان بالای 10 ترافلاپی کنسول PlayStation 5 به نظر می‌رسد که طراحی ظاهری آن هم در زیر سایه نیاز به تهویه قدرتمند قرار گیرد. در نتیجه با اگزوز و دریچه‌های کوچک نمی‌توان انتظار دفع حرارت از چنین تراشه قدرتمندی را داشت.

به گفته برخی منابع، این رندر جدید قابل قبول‌ترین رندری است که تا کنون از پلی استیشن 5 منتشر شده است. نظر شما چیست؟ فکر می کنید این طراحی برای Play Station 5 جذاب است؟

نوشته طرح مفهومی جدید از پلی استیشن ۵ به همراه دسته DualSense منتشر شد اولین بار در ترنجی پدیدار شد.