تبلت ارزان هواوی MediaPad T را ببینید
1 min read

تبلت ارزان هواوی MediaPad T را ببینید

بازار تبلت ها به صورت کلی کم‌فروغ است و شرکت‌ها تعداد کمی از این دستگاه‌ها تولید می کنند ولی به آن معنا نیست که از یادرفته باشند. هواوی تبلت‌های خوش قیمت در بازار عرضه کرده است و حالا نوبت به یکی دیگر از آن هاست. اگر به تبلت ها علاقه دارید شاید بد نباشد که تبلت ارزان هواوی MediaPad T را ببینید. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره آن صحبت کنیم.

تبلت ارزان هواوی MediaPad T

تبلت ارزان هواوی MediaPad T

همانطور که در رندر بالا می بینید، کاملا انتظار یک تبلت ساده را باید داشت که برای وبگردی یا مرور شبکه‌های اجتماعی مناسب است. طراحی کلی ساده است می توان آن را مناسب دانست.

هواوی مدیاپد تی یک تبلت ۸ اینچی است که برخلاف دو مدل بالارده‌تر مدیاپد و مدیاپد پرو، حاشیه‌های نمایشگر بیشتری دارد. یک دوربین در پشت آن قرار دارد که به سمت بیرون برآمدگی داشته و پورت شارژ‌ آن نیز به نظر می‌رسد در سمت راست پایین قاب تعبیه شده باشد. رندری که ایوان بلس از این تبلت چینی منتشر کرده، آن را در رنگ آبی تیره به نمایش می‌گذارد. ما انتظار داریم که رنگ‌بندی متنوعی برای آن ارایه شود.

هواوی MediaPad T با شماره مدل K0B2-W09 هفته‌ی گذشته موفق به کسب تأییدیه‌ی Wi-Fi شده بود. بنابراین ما می‌دانیم که این تبلت از وای فای dual-band پشتیبانی می‌کند و به رابط کاربری EMUI 10 مجهز است.

هنوز بخش بزرگی از مشخصات فنی این دستگاه نامشخص است، اما مطمئنیم که قدرت کمتری از مدیاپد اصلی دارد که تأیید شده به چیپست کایرین ۸۱۰ مجهز است. نظر شما چیست؟ منتظر این تبلت هواوی هستید؟

نوشته تبلت ارزان هواوی MediaPad T را ببینید اولین بار در ترنجی پدیدار شد.