شیائومی می نوت ۱۰ لایت با اسنپدراگون ۷۳۰ جی و اندروید ۱۰ به زودی معرفی خواهد شد
1 min read

شیائومی می نوت ۱۰ لایت با اسنپدراگون ۷۳۰ جی و اندروید ۱۰ به زودی معرفی خواهد شد

هفته پیش در ترنجی خواندیم که شیائومی می نوت ۱۰ لایت در راه است. امروز جزییات بیشتری از آن لو رفته و گفته می شود که شیائومی می نوت ۱۰ لایت با اسنپدراگون ۷۳۰ جی و اندروید ۱۰ به زودی معرفی خواهد شد. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره آن صحبت کنیم.

شیائومی می نوت ۱۰ لایت

شیائومی می

اوایل پاییز سال گذشته گذشته شیائومی می نوت 10 معرفی شد و اکنون نیز به‌نظر می‌رسد که با عرضه نسخه لایت دستگاه مذکور در آینده‌ای نزدیک به این مسیر ادامه خواهد داد. می نوت ۱۰ لایت با شماره مدل M2002F4LG تائیدیه موسسه NBTC تایلند را دریافت نموده و در شرف عرضه قرار دارد.

سند منتشر شده در وبسایت گواهی احراز هویت تایلندی به مشخصات می نوت ۱۰ لایت هیچ اشاره‌ای نکرده است؛ اما ماه گذشته این اسمارت‌فون و فهرست مشخصات آن در وبسایت FCC رویت شد. توان پردازشی می نوت ۱۰ لایت همانند ورژن معمولی می نوت ۱۰ از طریق چیپست اسندراگون 730G تامین خواهد شد.

نمایشگر امولد 6.47 اینچی با رزولوشن FHD+ و باتری 5260 میلی‌آمپرساعتی با سرعت شارژ حداکثر 30 واتی سایر مشخصات این هندست را تشکیل می‌دهند. اما شباهت‌های میان می نوت 10 لایت و مدل معمولی می نوت 10 (با شماره مدل M1910F4G) به همین موارد محدود خواهند بود.

سندی که توسط شیائومی در وبسایت FCC به اشتراک گذاشته شده است؛ نشان می‌دهد که می نوت 10 لایت مجهز به ماژول دوربین پنج‌گانه در قسمت پشتی است. این ماژول از یک دوربین 64 مگاپیکسلی، 2 دوربین 8 مگاپیکسلی، یک سنسور 5 مگاپیکسلی و یک حسگر 2 مگاپیکسلی میزبانی می‌کند. بعلاوه این دستگاه فاقد قابلیت فوکوس خودکار لیزری خواهد بود.

همچنین می نوت ۱۰ با سیستم‌عامل اندروید ۹ روانه بازار شد؛ اما نسخه لایت این دستگاه با اندروید ۱۰ در دسترس مشتریان قرار خواهد گرفت.

نظر شما چیست؟ منتظر شیائومی می نوت ۱۰ لایت هستید؟

نوشته شیائومی می نوت ۱۰ لایت با اسنپدراگون ۷۳۰ جی و اندروید ۱۰ به زودی معرفی خواهد شد اولین بار در ترنجی پدیدار شد.