هواوی نوا ۷ 5G با کایرین ۹۸۵ و دوربین پریسکوپی ارایه خواهد شد
1 min read

هواوی نوا ۷ 5G با کایرین ۹۸۵ و دوربین پریسکوپی ارایه خواهد شد

به نظر می رسد که هواوی با چیپست های کایرین ۸۲۰ 5G و کایرین ۹۸۵ 5G می خواهد دستگاه های اقتصادی و میان‌رده 5G متنوعی را وارد بازار کند. خانواده Huawei Nova معمولا پرچمدارهای اقتصادی این شرکت به شمار می روند و در سال ۲۰۲۰ مشخصا انتظار داریم شاهد توانایی 5G در آن ها باشیم. جدیدترین اطلاعات منتشر شده به ما می گوید که هواوی نوا ۷ 5G با کایرین ۹۸۵ و دوربین پریسکوپی و حتی نمایشگر دولبه خمیده ارایه خواهد شد. به نظر می رسد این ویژگی ها دیگر در سال ۲۰۲۰ برای دستگاه های اقتصادی هواوی استفاده خواهد شد و این پیشرفت بزرگی است در حالی که برندی مانند اپل نظیر آن ها را هنوز ندارد. واقعا نمایشگر دولبه خمیده احتمالا OLED، پشتیبانی از 5G و دوربین پریسکوپی با ۵ برابر زوم اپتیکال در رده قیمت ۴۲۵ دلار می تواند شدیدا آیفون SE 2020 را شرمسار کند، اینطور نیست؟

هواوی نوا ۷ 5G

هواوی نوا ۷ 5G

نام تجاری زیرمجموعه هواوی یعنی Honor دیروز اولین محصول با کایرین ۹۸۵ 5G را رسما معرفی کرد. جزئیات جالبی با این رونمایی درباره جدیدترین چیپست هواوی ارایه شده است. همانطور که در بنچمارک Kirin 985 5G دیدیم عملکردش فراتر از Kirin 820 و کمی پایین تر از Kirin 980 است و همچنین به لطف ادغام مودم Balong 5000 از پشتیبانی 5G نیز پشتیبانی می کند. امروز تایید می شود که این چیپست خاص همچنین در خانواده هواوی نوا ۷ حضور خواهد داشت.

امروز یک پوستر تبلیغاتی منتشر شد و تایید کرد که نوا ۷ از تراشه Kirin 985 استفاده می کند. این تیزر همچنین یک مجموعه دوربین مستطیلی را نشان می دهد که شامل چهار ماژول دوربین است. در سوراخ چهارم مجموعه لنز پریسکوپی وجود دارد که دارای بزرگنمایی دیجیتال تا 50 برابر و بزرگنمایی اپتیکال بدون افت کیفیت به 5 برابر محدود خواهد شد که هنوز هم کافی است.

باید در نظر داشته باشیم که نوا ۷ به عنوان یک تلفن میان رده با قیمتی در حدود 425 دلار به بازار عرضه خواهد شد. پوستر همچنین یک صفحه نمایش دولبه خمیده و یک سوراخ نمایشگر برای دوربین سلفی دوگانه را در قسمت جلویی نشان می دهد. این دستگاه با تغییرات جزئی در طراحی ، شبیه به P40 Pro هواوی است.

اسکنر اثر انگشت در تصویر دیده نمی شود، بنابراین ما معتقدیم که این شرکت فناوری زیر نمایشگررا اتخاذ خواهد کرد. متأسفانه هنوز هیچ تأییدی درباره تاریخ معرفی وجود ندارد. با این حال، شایعات حاکی از آن هستند که تاریخ معرفی خانواده هواوی نوا ۷ احتمالا ۴ اردیبهشت ۹۹ خواهد بود.

شما منتظر هواوی نوا ۷ هستید؟ واقعا نمایشگر دولبه خمیده احتمالا OLED، پشتیبانی از 5G و دوربین پریسکوپی با ۵ برابر زوم اپتیکال در رده قیمت ۴۲۵ دلار می تواند شدیدا آیفون SE 2020 را شرمسار کند، اینطور نیست؟

آیفون SE 2020 با قیمت ۳۹۹ دلار رسما معرفی شد: آیفون ۸ با چیپست جدیدتر

نوشته هواوی نوا ۷ 5G با کایرین ۹۸۵ و دوربین پریسکوپی ارایه خواهد شد اولین بار در ترنجی پدیدار شد.