ارور ۴۰۳ شاد چیست؟
1 min read

ارور ۴۰۳ شاد چیست؟

سامانه شاد همانند خیلی از سرویس های مختلف می تواند خطاهایی داشته باشد که در مواقع مختلف روی می دهند. دیشب با هم در ترنجی درباره ارور ۴۰۱ شاد برای احراز هویت صحبت کردیم. سوال دیگری که اما کاربران ترنجی از ما داشته اند این است که ارور ۴۰۳ شاد چیست؟ خب جواب این سوال دقیقا زیر خود خطا نوشته شده است اما باز هم اگر نیاز است، ما برای شما می نویسیم.

ارور ۴۰۳ شاد

شبکه اجتماعی دانش آموزان برای دانش آموزان داخل کشور طراحی شده است و به همین دلیل از خارج از کشور در دسترس نیست. البته این تصمیم دلایل دیگری هم دارد که بیشتر به بخش فنی بازمی‌گردد و قطعا آن ها نمی خواهند این بستر که به زور جواب ۱۴ میلیون کاربر داخلی را می دهد، با تهدیدات خارجی مواجه شود.

به هر صورت، این ها را گفتیم که بدانید ارور ۴۰۳ شاد زمانی رخ می دهد که شما با VPN یا پراکسی بخواهید به آن دسترسی پیدا کنید. این توضیح البته زیر خود ارور ۴۰۳ که نمایش داده می شود که نوشته شده است، می توانید آن را بالاتر هم ببینید.

خطای ۴۰۳ مربوط به افرادی است که از فیلترشکن و وی پی ان استفاده می کنند. چون هنگام فعال بودن وی پی ان، آی پی خارج از کشور استفاده می شود ولی دیتاسنتر شبکه شاد داخل ایران است لذا هنگام احراز هویت با خطا مواجه می‌شوند.

شاد

همچنین بد نیست بدانید که برای ورود اطلاعات آنهایی که شناسنامه المثنی دارند قسمت سریال چک نمی‌شود و با وارد کردن بخش عددی می توانند ثبت نام کنند.

نوشته ارور ۴۰۳ شاد چیست؟ اولین بار در ترنجی پدیدار شد.