رندر آیفون ۱۲ پرو را ببینید

هفته گذشته پس از معرفی آیپد پرو ۲۰۲۰ با طراحی جدید دوربین، علاقه‌مندان به آیفون ۱۲ پرو طرحی بر اساس آن زددند و دیدیم که آیفون ۱۲ پرو با اسکنر LiDAR شاید آن طراحی را ارایه کند. امروز اما یک طرح مفهومی جدید و نه چندان دور از ذهن می توانید رندر آیفون ۱۲ پرو را ببینید.

رندر آیفون ۱۲ پرو

رندر آیفون ۱۲ پرو

با ورود آیفون 2020 SE یک چیز واضح تر شد و آن اینکه آیفون ها لزوما نیازی به طراحی فوق العاده ندارند و اگر فقط قیمت آن را پایین نگه دارید، محبوب می شوند. در حال حاضر پیش بینی شده ترین دستگاه از اپل سری آیفون ۱۲ و آیفون ۱۲ پرو است. این تلفن های هوشمند امسال وارد بازار می شوند. همچنین می دانیم که این دستگاه اولین گوشی 5G اپل است و به همین دلیل ظاهر آن نیز در طراحی جدیدی به بازار خواهد آمد.

چند روز پیش Jonas Daehnert طراح این تصاویر، مجموعه ای از رندرهای با کیفیت بالا از آیفون ۱۲ پرو را بر اساس اطلاعات لو رفته تولید کرد. این رندرها شامل یک فریم آلومینیومی لبه تیز شبیه به آیفون ۵ و ناچ کوچک هستند. رندرها نشان می دهند که سری آیفون ۱۲ حتی از سری آیفون ۱۱ نیز گوشه های گردتری خواهد داشت.

طبق گفته منابع داخلی مدل Pro یک ادامه کلاسیک از آیفون ۴ و آیفون ۵ است. با این وجود این گوشی شیشه 2.5D را رها می کند و به جای آن از شیشه مسطح استفاده می کند. این به نظر من تصمیم اشتباهی می تواند باشد مگر اینکه اپل خلاف آن را ثابت کند.

ما هنوز با این اطلاعات به عنوان حدس و گمان رفتار می کنیم زیرا هیچ گونه تأییدی درباره آن ها در دست نیست. اگر از شیشه 2.5D استفاده نکند، قطعا احساس کلی تغییر خواهد کرد. اپل باید برخی ژست های لمسی که از حاشیه صفحه نمایشگر هستند را حذف کند. به عبارت ساده تر اگر شیشه 2.5D وجود نداشته باشد، برای بسیاری از کاربران بسیار ناراحت کننده خواهد بود.

آیفون ۱۲ پرو

آیفون ۱۲ پرو

طبق اطلاعات اخیر، کل سری آیفون ۱۲ از شبکه های 5G پشتیبانی می کند. این سری همچنین با پردازنده 5 نانومتری A14 Bionic همراه است که بهره وری انرژی را تا حد زیادی بهبود می بخشد. این مجموعه در کل چهار مدل از جمله آیفون ۱۲ (5.4 اینچ)، آیفون ۱۲ پلاس (6.1 اینچ)، آیفون ۱۲ پرو (6.1 اینچ) و آیفون ۱۲ پرو مکس (6.7 اینچ) خواهد بود.

در دو عضو سری آیفون ۱۲ از دوربین های عقب دوگانه، صفحه نمایش LCD و قاب های آلیاژ آلومینیوم ضخیم استفاده خواهد شد. با این حال، دو عضو سری آیفون ۱۲ پرو از دوربین های سه گانه + اسکنر LiDAR، صفحه نمایش OLED، قاب میانی استیل و قاب نازک تر بهره می برد. طبق گزارشات ، آیفون ۱۲ در ماه سپتامبر وارد بازار خواهد شد، در حالی که آیفون ۱۲ پرو در ماه اکتبر عرضه می شود.

نظر شما چیست؟ منتظر آیفون ۱۲ پرو با این طراحی هستید؟

نوشته رندر آیفون ۱۲ پرو را ببینید اولین بار در ترنجی پدیدار شد.