دو حق اختراع جدید هواوی برای موبایلی با نمایشگر رو شونده

تولیدکننده‌های موبایل در تلاشند تا از نمایشگرهای منعطفی که به تولید انبوه رسیده است بهترین استفاده کنند. آن ها می خواهند فرم‌فکتور بعدی موبایل را مشخص کنند اما فعلا نمونه موفقی را شاهد نیسنیم. در همین امروز دو حق اختراع جدید هواوی برای موبایلی با نمایشگر رو شونده منتشر شده است. این شرکت چینی یکی از پیشروترین ها در زمینه تولیدگوشی تاشو هم هست و به نظر می رسد که ایده های جالبی در سر دارد.

دو حق اختراع جدید هواوی

حق اختراع هواوی

هواوی در حال حاضر دارای دو تلفن قابل تاشو در چنته دارد. اولین آن ها Mate X و دستگاه بهبود یافته آن یعنی Mate Xs این دستگاه ها هستند. با این حال، این شرکت می خواهد در دنیای پنل های انعطاف پذیر حتی بیشتر پیش رود و به تازگی دو طراحی جدید را برای نمایشگرهای کشویی ثبت کرده است.

دو مدل وجود دارد که هر دو با استفاده از بخشی از صفحه نمایش از قسمت عقب برای گسترش بخش جلویی استفاده می شود. اگرچه تفاوتهای اساسی در ساختاری دارند.

مدل A دارای نوعی پیمایشگر روی قاب است که به پنل اجازه می دهد بدون تغییر ضخامت گسترش یابد و پنل به سادگی از جلو می چرخد. در مدل B کل قسمت عقب را در کنار صفحه نمایش قرار خواهد داد.

البته مسیری طولانی وجود دارد تا اینکه حق ثبت اختراع به محصولی آماده بازار تبدیل شود و بیشتر آنها هرگز به آن مرحله نمی رسند. با این حال اگر هر یک از این دو مدل تولید شوند می توانند شاید گزینه بهتری نسبت به گوشی های تاشوی فعل باشد.

نظر شما درباره حق اختراع های جدید هواوی چیست؟

نوشته دو حق اختراع جدید هواوی برای موبایلی با نمایشگر رو شونده اولین بار در ترنجی پدیدار شد.