پوکو اف ۲ و می نوت ۱۰ لایت احتمالا اردیبهشت ۹۹ ارایه شوند
1 min read

پوکو اف ۲ و می نوت ۱۰ لایت احتمالا اردیبهشت ۹۹ ارایه شوند

هر چند پوکو حالا یک برند مجزا از شیائومی به حساب می آید اما نمی توان یک پسر را از که تشکیل خانواده داده را از خانواده پدری خود مجزا بدانید! ما درباره پوکو اف ۲ واقعا دیگر می شود گفت که سالهاست (!) شایعه می شنویم اما هنوز معرفی نشده است. یک دستگا دیگر از شیائومی به نام می نوت ۱۰ لایت نیز چند وقتی هست که نامش سرزبان‌ها افتاده و باید منتظر آن بود. امروز گفته می شود که پوکو اف ۲ و می نوت ۱۰ لایت احتمالا اردیبهشت ۹۹ ارایه شوند.

پوکو اف ۲ و می نوت ۱۰ لایت

گزارش های اخیر نشان داده است که شیائومی در حال کار بر روی نسخه میان رده از گوشی هوشمند Mi Note 10 است که در ماه نوامبر سال ۲۰۱۹ به بازار عرضه شد. یک منبع معتبر از چین ادعا کرده است که MI Note 10 Lite در ماه اردیبهشت در بازارهای اروپا آغاز خواهد شد. او همچنین ادعا کرده است که POCO F2 نیز در ماه آینده به بازار رسمی خواهد رسید.

می نوت ۱۰ لایت

به غیر از صدور گواهینامه NBTC برای دستگاهی به مدل M2002F4LG که با نام Mi Note 10 Lite شناخته می شود همچنین این دستگاه تاییدیه FCC را در ایالات متحده کسب کرده است. انتظار می رود این گوشی دارای صفحه نمایش 6.47 اینچی FHD+ با اسکنراثر انگشت درون صفحه باشد. شایعه شده که از همان اسنپدراگون 730G که به اسمارت فون Mi Note 10 قدرت می دهد نیرو گرفته است. همچنین انتظار می رود یک باتری 5،260mAh پشتیبانی کند که از شارژ سریع 30W بهره می برد.

انتظار می رود می نوت ۱۰ لایت دارای یک دوربین جلوی 16 مگاپیکسلی باشد. در قسمت پشتی این گوشی از دوربین پنج گانه بهره گرفته شده است که شامل لنزهای 64 مگاپیکسلی خواهد بود. باقی دوربین ها شامل با یک جفت لنز 8 مگاپیکسلی، سنسور 5 مگاپیکسلی و لنز 2 مگاپیکسلی همراه خواهد بود.

گوشی آتی پوکو

اوایل این هفته یک منبع معتبر هندی ادعا کرده بود که دستگاه M2004J11G در پایگاه داده IMEI احتمالا POCO F2 است. با تأیید همین اطلاعات، ساینر چینی ادعا كرد كه POCO F2 همان Redmi K30 Pro برای بازارهای جهانی است. برخلاف ردمی کی ۳۰ پرو برای چین که از نسخه های 5G پشتیبانی می کند، نوع جهانی آن پشتیبانی 5G نخواهد داشت.

این منبع همچنین فاش کرده است که یک گوشی POCO دیگر در ساخت وجود دارد. دارای شماره مدل M2003J6C1 است. درمورد هویت این اسمارت فون هیچ کلمه ای وجود ندارد. گفته می شود چیزی با سری Redmi Note 9 مشترک است.

نظر شما چیست؟ منتظر محصولات جدید شیائومی و پوکو هستید؟

نوشته پوکو اف ۲ و می نوت ۱۰ لایت احتمالا اردیبهشت ۹۹ ارایه شوند اولین بار در ترنجی پدیدار شد.