آیفون ۱۲ پرو مکس را در این رندرها ببینید
1 min read

آیفون ۱۲ پرو مکس را در این رندرها ببینید

امروز روز رندر آیفون های ۲۰۲۰ است. پس از آن که رندر آیفون ۱۲ پرو را با هم دیدیم حالا آیفون ۱۲ پرو مکس در رندرهایی لو رفته است. این طراحی کاملا مشابه با آیفون ۱۲ پرو است اما تفاوت های جزئی دارد. همچنین چون شماتیک طرح را هم شامل می شود به اندازه آنتن ها و موقعیت آن هم اشاره دارد.

آیفون ۱۲ پرو مکس

آیفون ۱۲ پرو مکس

چند ساعت پیش ما شایعه جدیدی در مورد طراحی احتمالی iPhone 12 Pro اپل داشتیم و امروز با یک لو رفتن جدید برای نسخه مکس این دستگاه ادامه می دهیم. بر اساس این شایعه نقشه های CAD متعلق به اوایل سال ۲۰۲۰ یعنی ژانویه است که Max Weinbach در آن یافت.

این دو به همراه EverythingApplePro اقدام به ایجاد مدل های ساختگی و ارائه تصاویر ایجاد کردند که باید حس خوبی از آیفون ۱۲ پرو مکس به ما بدهد. با این حال، این طرح هنوز 100 درصد کامل نیست.

آیفون جدید احتمالا کمی بزرگتر و قدبلندتر خواهد بود و همینطور کمی باریک تر نیز خواهد بود. برجستگی دوربین کمی بزرگتر می شود و اکنون چهار سنسور وجود دارد که یکی از آنها سنسور LiDAR مانند iPad Pro است.

لنزها چندان دور از برجستگی دوربین نیستند. پورت لایتنینگ متاسفانه یا خوشخبتانه باقی مانده است و احتمالاً اپل یک کانکتور هوشمند برای آیفون (مانند iPad) نیز برنامه ریزی کرده است.

در قسمت جلویی، حاشیه های نازک تر و ناچ کوچک تری را داریم. این احتمالا باید چیزی به اندازه ناچ OnePlus 6 باشد. باشد همچنین یک بلندگو بزرگتر و در نتیجه احتمالا با صدای بلندتر در زیر وجود دارد. رنگ Navy Blue می تواند جایگزین رنگ فعلی Midnight-Green شود.

از طرف دیگر منبع دیگری نیز از طرح CADی که داشته پرده برداشت و ظاهرا متعلق به آیفون 12 پرو مکس است. اگر این طراحی واقعی گوشی است، پس حاشیه لبه پایینی آن تنها 2.3 میلی متر است که نسبت به نسل قبلی بسیار کوچکتر خواهد بود.

در نهایت می توان گفت که آیفون جدید احتمالا ترکیبی از آیفون ۵ اس با iPad Pro 2020 و iPhone 11 Pro خواهد بود. در روزهای آینده با کسب اطلاعات بیشتر اطلاعات بیشتری لو می رود.

نظر شما چیست؟ منتظر آیفون ۱۲ پرو مکس با این طراحی هستید؟

نوشته آیفون ۱۲ پرو مکس را در این رندرها ببینید اولین بار در ترنجی پدیدار شد.