قیمت کوییک آر یا کوییک دورنگ فروردین ۹۹ مشخص شد

سه ماه پیش بود که پس از معرفی کوییک R با رنگ‌بندی متنوع و کمی آپشن‌های بیشتر، قیمت کوییک دو رنگ یا کوییک آر (QUIK R) بهمن ۹۸ رسما مشخص شد. با ارسال دعوتنامه‌های این خودرو برای مشتریان امروز قیمت کوییک آر یا کوییک دورنگ فروردین ۹۹ مشخص شده است.

قیمت کوییک آر

کوییک آر سفید-مشکی

کوییک آر که به عنوان محصول دو رنگ سایپا در کارخانه پارس خودرو تولید می شود، به تازگی برای ابتدای سال ۱۳۹۹ قیمت گذاری شده است. عدد اعلام شده از جانب سایپا نشان می دهد که این شرکت فعلا افزایش قیمتی را برای این هاچ بک کراس دنده ای اعلام نکرده و تنها عوارض قانونی افزایش پیدا کرده را در صدور فاکتور نهایی اعمال کرده است.

بین ۶۸ تا ۶۹ میلیون تومان بسته به رنگ‌بندی

با توجه به دعوتنامه های ارسال شده برای این خودرو، کوییک آر با توجه به نوع ترکیب رنگ و سبک تریک داخلی قیمت ۶۸ میلیون و ۸۷۲ هزار تومان و ۶۹ میلیون و ۱۳۲ هزار تومان را دارد. قیمت اعلام شده برای کوییک آر توسط سایپا نشان می دهد که به احتمال زیاد در ماه های آتی قیمت سایر محصولات این شرکت افزایش پیدا نخواهد کرد.

اما در این میان دلالان به بهانه عرضه نسخه های مدل ۱۳۹۹، قیمت انواع خودروها را در بازار آزاد افزایش داده اند. بدیهی است که در شرایط فعلی نهادهای نظارتی باید برای جلوگیری از افزایش قیمت های غیر واقعی، راهکارهایی را در نظر بگیرند و با متخلفان و سودجویان برخورد جدی نمایند.

تمام رنگ های کوییک دورنگ یا کوییک R را اینجا ببینید

کوییک آر (کوییک رنگین کمان یا Quik-R) به پیشرانه ۱٫۵ لیتری ۸ سوپاپ مجهز است که ۸۷ اسب بخار را با گشتاور ۱۲۸ نیوتن متر تولید می نماید. جعبه دنده ۵ سرعته دستی کوییک توان را به چرخ های جلو می رساند. امکاناتی نظیر دو کیسه هوا، صندلی شش حالته راننده، سنسور پارک عقب، صندلی های ISO FIX، تنظیم ارتفاع چراغ از داخل، ترمز ABS و EBD، شیشه ها و آینه های برقی، تهویه الکتریکی دستی با نمایشگر، سنسور دما سنج محیط و بلوتوث در کوییک آر دنده ای وجود دارد.

نظر شما درباره قیمت کوییک آر چیست؟

نوشته قیمت کوییک آر یا کوییک دورنگ فروردین ۹۹ مشخص شد اولین بار در ترنجی پدیدار شد.