تصاویر واقعی خانواده هواوی نوا ۷ لو رفت
1 min read

تصاویر واقعی خانواده هواوی نوا ۷ لو رفت

می دانیم که خانواده هواوی Nova 7 به زودی معرفی می شوند. آنطور که مشخص است تا اقتصادی‌ترین عضو این خانواده هم از 5G پشتیبانی خواهد کرد. همچنین هواوی طراحی به روز با ویژگی هایی از پرچمداران را به این خانواده اضافه خواهد کرد. این موضوع با توجه به قیمت می تواند خیلی جذاب باشد. تصاویر واقعی خانواده هواوی نوا ۷ لو رفته است. در این تصاویر هواوی Nova 7 SE 5G و هواوی Nova 7 Pro 5G را شاهد هستیم که می تواند اطلاعات جالبی را به ما بدهد.

گوشی های هوشمند سری نوا ۷ سری بعدی ارایه بزرگ بعدی است که از سوی هواوی ارایه خواهد شد. اگر چه تا کنون شایعات زیادی درباره آن شنیده ایم اما جدیدترین اطلاعات لو رفته به ما تصاویر زنده را نشان می دهد و حضور سه گوشی هواوی نوا ۷ ، نوا ۷ اس ای و نوا ۷ پرو را تأیید می کند.

تصاویر منتشر شده مشخصات فنی هر سه دستگاه را تا حدودی مشخص می کند. همچنین شاهد یک طراحی به روزتر نسبت به آنچه که انتظار داریم، هستیم. از پریمیوم‌ترین عضو شروع می کنیم.

هواوی Nova 7 Pro 5G

ما اینجا Nova 7 Pro 5G را با نمایشگر دولبه خمیده 6.5 اینچی OLED به رزلوشن +FHD داریم که یک سوراخ نمایشگر دوگانه برای دوربین سلفی داریم. این تصاویر نشان می دهد که این گوشی از ابعاد 160.36×73.74×7.98mm و وزن ۱۷۸ گرم برخوردار خواهد بود. این دستگاه را در تصویر بالا می بینید.

در قلب این دستگاه از جدیدترین چیپست کایرین ۹۸۵ 5G استفاده شده است. روی قاب پشتی ما یک برش مستطیل شکل برای دوربین‌ها داریم که شامل دوربین اصلی ۶۴ مگاپیکسلی با f/1.8، دوربین پریسکوپ ۸ مگاپیکسلی با f/3.4 مجهز به OIS، یک دوربین 8 مگاپیکسلی زاویه دید عریض و یک دوربین ۲ مگاپیکسلی ماکرو است. در قسمت جلویی، ما یک دوربین سلفی 32 مگاپیکسلی و یک دوربین زاویه دید عریض ۸ مگاپیکسلی برای سلفی ها داریم. این گوشی دارای دو نسخه است که مجهز به 8 گیگابایت حافظه رم و 128 یا 256 گیگابایت حافظه داخلی با پشتیبانی از کارت حافظه جانبی است.

هواوی Nova 7 5G

از طرف دیگر نوا ۷ دارای همان چیپست نسخه Pro و یک نمایشگر تخت 6.53 اینچی اولد به رزولشن +FHD با یک سوراخ نمایشگر برای دوربین سلفی است. این دستگاه دارای ۳۲ مگاپیسکلی با f/2.0 برای سلفی است. ابعاد اما با 160.64×73.33×7.96mm با وزن ۱۸۰ گرم خواهد بود. در پشت، ما با یک اپتیک مشابه مدل Pro داریم، به جز اینکه یک دوربین تله 8MP f/2.4 جایگزین دوربین پریسکوپی می شود. از نظر حافظه نوا ۷ شامل ۸ گیگابایت رم و 128 یا 256 گیگابایت است.

هواوی Nova 7 SE 5G

Huawei Nova 7 SE 5G

اقتصادی ترین عضو این خانواده نوا ۷ اس ای 5G است که با کمی مشخصات پایین تر عرضه خواهد شد. این دستگاه با صفحه نمایش 6.5 اینچی FHD + با پنل LCD با یک سوراخ نمایشگر دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی مجهز می شود. دوربین اصلی در پشت 64 مگاپیکسلی است. این دستگاه از کایرین ۸۲۰ 5G بهره خواهد برد. وزن آن ۱۸۹ گرم با ابعاد 162.31×75.0×8.58mm است. انواع حافظه ذخیره سازی شامل رم 6 یا 8 گیگابایت و حافظه داخلی 128 گیگابایت است.

همانطور که متوجه شده اید تمام این سه دستگاه از شبکه 5G پشتیبانی می کنند. اما باندهای پشتیبانی شده هنوز مشخص نیستند. سری نوا ۷ باتری حدود ۴ هزار میلی آمپری ارایه می شود و تمام دستگاه‌ها دارای پشتیبانی شارژ سریع 40W هستند. در نهایت باید گفت که بخش نرم افزاری براساس اندروید 10 روی Emui 10.1 اجرا می شود.

نظر شما درباره خانواده هواوی Nova 7 چیست؟

نوشته تصاویر واقعی خانواده هواوی نوا ۷ لو رفت اولین بار در ترنجی پدیدار شد.