دوربین سلفی زیر نمایشگر نوکیا ۹.۳ دوباره لو رفت
1 min read

دوربین سلفی زیر نمایشگر نوکیا ۹.۳ دوباره لو رفت

دو ماه پیش بود که در ترنجی خواندیم دوربین سلفی زیرنمایشگر نوکیا ۹.۲ می تواند جالب توجه باشد. همچنین یک ماه پیش دیدیم که کاهش تعداد دوربین های اصلی نوکیا ۹.۲ و طراحی بدون ناچ در رندر جدید این محصول دیده شد. بله، این مطلب درباره نوکیا ۹.۳ است اما حقیقت این است که این دستگاه همان نوکیا ۹.۲ بوده که معرفی نشده است. امروز دوربین سلفی زیر نمایشگر نوکیا ۹.۳ دوباره لو رفت و در ادامه با هم درباره آن صحبت می کنیم.

دوربین سلفی زیر نمایشگر نوکیا ۹.۳

تولیدکننده معروف تلفن های هوشمند مانند Xiaomi ، OPPO ، هواوی و سامسونگ در حال کار بر روی فناوری دوربین سلفی زیر نمایشگر هستند. کدام شرکت می تواند اولین کسی باشد که با ویژگی گفته شده اولین تلفن را معرفی کرد؟ گزارشی از ابتدای سال جاری ادعا کرده بود که تلفن پرچمدار نوکیا 9.3 PureView می تواند یکی از اولین تلفن هایی باشد که با فناوری دوربین سلفی زیر نمایشگر طراحی شده است. گزارش های اخیر ادعا کرده اند که HMD Global ممکن است آن را در سه ماهه سوم امسال رسمی کند. یک گزارش تازه درباره Nokia Power User یک بار دیگر اعلام کرده است که دوربین جلوی Nokia 9.3 پیورویو در زیر صفحه نمایش تعبیه شده است.

این نشریه با استناد به اطلاعات به دست آمده از منابع نزدیک به شرکت فنلاندی، گزارش داد که نوکیا ۹.۳ پیوریوو به PureDisplay V3 مجهز خواهد شد. جدا از آوردن ویژگی های پیشرفته PureDisplay صفحه نمایش پشتیبانی از رفرش‌ریت حداکثر ۱۲۰ هرتز را به همراه خواهد داشت. این گزارش همچنین ادعا می کند که این ویژگی برای دستیابی به تلفن هوشمند تقریبا تأیید شده است.

این گزارش همچنین اظهار داشت که HMD Global تحت آزمایش دوربین سلفی نمایشگر به همراه دوربین سلفی پاپ آپ قرار گرفته است. طبق گفته های این کمپانی، فناوری دوربین مداربسته تحت نمایشگر به اندازه کافی پایدار است تا آن را در پرچمداران آینده خود در دسترس قرار دهد.

گزارش های قبلی نشان می دهد که نوکیا ۹.۳ پیورویوو در تنظیم دوربین پنج گانه از یک دوربین اولیه ۱۰۸ مگاپیکسلی و یک سنسور 64 مگاپیکسلی استفاده می کند. برای گرفتن عکس های سلفی، ممکن است یک سنسور 48 مگاپیکسلی را ارایه کند.

چیپست اسنپدراگون ۸۶۵ در قلب نوکیا ۹.۳ خواهد بود. این گوشی با خالص ترین نسخه سیستم عامل اندروید ۱۰ اجرا خواهد شد. همچنین ممکن است در کنار گوشی هوشمند 7.3 نوکیا در تابستان ۹۹ شود.

نظر شما چیست؟ منتظر نوکیا ۹.۳ هستید؟

نوشته دوربین سلفی زیر نمایشگر نوکیا ۹.۳ دوباره لو رفت اولین بار در ترنجی پدیدار شد.