شیائومی Mi 10 Youth Edition احتمالا همان می ۱۰ لایت 5G برای چین است
1 min read

شیائومی Mi 10 Youth Edition احتمالا همان می ۱۰ لایت 5G برای چین است

سه هفته پیش بود که شیائومی می ۱۰ لایت 5G با اسنپدراگون ۷۶۵ جی رسما معرفی شد. قیمت این دستگاه ۳۵۰ دلار عنوان شد و با توجه مشخصات می تواند یک دستگاه جذاب باشد. شیائومی اگر یک دستگاه را با چند نام وارد چندین بازار نکند گویا خواب و خوراکش نامیزان می شود (!). امروز خبر می رسد که شیائومی Mi 10 Youth Edition احتمالا همان می ۱۰ لایت 5G برای چین است.

شیائومی Mi 10 Youth Edition

شیائومی Mi 10 Youth Edition

شیائومی سری Mi 10 از تلفن های هوشمند پرچم دار متشکل از Mi 10 5G و Mi 10 Pro 5G را در اواسط ماه فوریه در چین معرفی کرد. این گوشی ها در اواخر ماه مارس با عضو جدیدی به نام Mi 10 Lite 5G راهی بازار اروپا شدند. حال به نظر می رسد این دستگاه به عنوان Mi 10 Youth Edition در کشور خود نیز ارائه شود.

انجمن Mi در چین موضوع بحث جدیدی را برای “Mi 10 Youth Edition” باز کرده است. این به وضوح نشان دهنده جدیدترین نسخه Mi 10 است که به زودی در چین آغاز خواهد شد. با این کار، این دومین موبایل شرکت با اسنپدراگون ۷۶۵ خواهد بود، اولین گوشی Redmi K30 5G است که اخیرا کاهش قیمت را تجربه کرده است.

شیائومی Mi 10 Lite یا Youth Edition برای چین مجهز به پنل 6.57 اینچی FHD + AMOLED با سنسور اثر انگشت در صفحه نمایش است. در پشت، این تلفن دارای یک گروه چهارتایی دوربین در یک آرایه ماتریس در گوشه بالا سمت چپ است و شامل یک سنسور اولیه 48 مگاپیکسلی است که با یک دوربین فوق عریض 8 مگاپیکسلی ، یک واحد ماکرو 5MP و یک سنسور عمق 2 مگاپیکسلی ارایه می شود. در حالی که، دوربین جلوی 16 مگاپیکسلی است که درون ناچ قطره طور قرار می گیرد.

دستگاه جدید شیائومی ۱۹۲ گرم وزن دارد و ضخامت آن 7.98 میلی متر است و باتری آن ۴۱۶۰ میلی آمپر ساعت است. این گوشی MIUI 11 را بر اساس اندروید ۱۰ اجرا می کند و به ترتیب در سه گزینه رنگی یعنی آبی، سیاه و سفید موجود است. این گوشی در دو انتخاب حافظه ذخیره سازی عرضه می شود که عبارت اند از: 6 گیگابایت + 128 گیگابایت و 8 گیگابایت + 128 گیگابایت و از 349 یورو شروع می شود.

نظر شما چیست؟ منتظر نسخه جوانان می ۱۰ (!) هستید؟ به هر حال ، ممکن است Mi 10 Youth Edition در چین هزینه کمتری داشته باشد و حتی ممکن است انتخاب مختلفی برای حافظه بیشتر داشته باشد.

نوشته شیائومی Mi 10 Youth Edition احتمالا همان می ۱۰ لایت 5G برای چین است اولین بار در ترنجی پدیدار شد.