موتورولا وان فیوژن بهار سال ۲۰۲۰ ارایه خواهند شد

موتورولا متاسفانه یا خوشبختانه در بازار کشور ما خیلی نفوذی ندارد و پس از مدت کوتاهی فعالیت دید که رقابت سخت است. هر چند که این برند در بازارهای دیگر مثل امریکای مرکزی خیلی محبوب است و فروش مناسبی هم دارد. جدیدترین شایعات می گویند که موتورولا وان فیوژن بهار سال ۲۰۲۰ ارایه خواهند شد. حدس بیراهی نیست فکر کنم میان رده‌های 5G موتورولا با این نام ارایه شوند.

موتورولا وان فیوژن

موتورولا وان فیوژن

سری تلفن های هوشمند Motorola One خانواده ای قوی از دستگاه های میان رده از این برند موبایل با پشتکار بوده است. این شرکت به همین ها بسنده نمی کند و شایعات جدید ورود دو عضو جدید به خانواده مذکور را تایید می کنند.

اوان بلس یکی از منابع معتبر لو دهنده اطلاعات در توییتر، اظهار داشت که موتورولا وان فیوژن و موتورولا وان فیوژن پلاس قبل از پایان چارک دوم سال یعنی جایی حدود اواخر خرداد ارایه می شوند. همچنین، بلس خاطرنشان كرد كه فیوژن دارای كد نامگذاری شده تایتان است و پلاس دارای كد نام Liberty است.

ما جزئیات دیگری راجع به تلفن های هوشمند جدید نداریم، اما سری موتورولا One خانواده یک خانواده میام رده است. بنابراین ما می توانیم انتظار داشته باشیم که حداقل این دستگاه ها مقرون به صرفه باشند.

تلفن های Motorola One تمایل به نام گرفتن از برتری‌های منجر به فروش منحصر به فرد خود را دارند، در حالی که Motorola One Zoom دوربین تله فوتو را ارائه می دهد، موتورولا یک اکشن یک دوربین اکشن فوق العاده گسترده و Motorola One Macro که دارای یک دوربین ماکرو هستند. بنابراین احتمالا فیوژن به نوعی با قابلیت های تلفن مرتبط است. بهترین حدس ما فن آوری فیوژن تصویر به نوعی برای بهبود کیفیت عکس است. شاید هم شبکه 5G را بتوان به آن مرتبط دانست.

موتورولا اج پلاس با دوربین ۱۰۸ مگاپیکسلی عرضه خواهد شد

اخبار سری موتورولا One فیوژن در حالی منتشر می شود که این برند در نهایت اعلام کرد یک مراسم معرفی برای پرچمدار موتورولا Edge پلاس خود در دست است. پرچمداران جدید قرار است در تاریخ پس فردا چهارشنبه ۳ اردیبهشت رونمایی شوند و ما انتظار یک پردازنده اسنپدراگون 865 ، نمایشگر با رفرش‌ریت بالا و باتری 5170 میلی آمپر ساعتی و دوربین اصلی 108 مگاپیکسلی را داریم.

نظر شما چیست؟ منتظر موتورولا وان فیوژن هستید؟

نوشته موتورولا وان فیوژن بهار سال ۲۰۲۰ ارایه خواهند شد اولین بار در ترنجی پدیدار شد.