شیائومی Mi 10 Youth Edition با دوربین پریسکوپی و زوم ۵۰ برابر دیجیتال ۸ اردیبهشت ارایه می شود
1 min read

شیائومی Mi 10 Youth Edition با دوربین پریسکوپی و زوم ۵۰ برابر دیجیتال ۸ اردیبهشت ارایه می شود

دیروز بود که در ترنجی خواندیم شیائومی Mi 10 Youth Edition احتمالا همان می ۱۰ لایت برای چین خواهد بود. امروز اما مشخص می شود که شیائومی می ۱۰ یوث ادیشن یا به عبارت نسخه جوانان شیائومی Mi 10 (!) تفاوت جالبی با دستگاه مذکور دارد. جدیدترین شایعات به ما می گویند که شیائومی Mi 10 Youth Edition با دوربین پریسکوپی و زوم ۵۰ برابر دیجیتال ۸ اردیبهشت ارایه می شود. بله، این اولین استفاده شیائومی از دوربین پریسکوپی است و در یک میان رده 5G رخ می دهد!

شیائومی Mi 10 Youth Edition

این همان دستگاهی است که در مطلب تاریخ معرفی MIUI 12 قول دادیم درباره آن با هم صحبت کنیم. در حالی که MIUI 12 ممکن است محصولی هیجان انگیز برای اکثر کاربران موجود شیائومی باشد، این شرکت همچنین Mi 10 Youth Edition را برای محصولات جدید بالقوه خود معرفی می کند. این اسمارت فون به احتمال زیاد یک رده جدید شیائومی می ۱۰ لایت 5G است که ماه گذشته در اروپا به بازار عرضه شده است.

از میان ویژگی های رسمی رسمی آن، گوشی هوشمند Mi 10 Youth Edition دارای دوربین های چهار گوشه ای از جمله دوربین پریسکوپی با بزرگنمایی حداکثر ۵۰ برابر دیجیتال است. نکته قابل توجه اینکه نسخه Lite دارای دوربین تله فوتو نیست، بنابراین می تواند منحصر به فرد برای نسخه جوانان (!) باشد.

شیائومی Mi 10 Youth Edition

شکل ماژول دوربین تله فتو نشان می دهد شیائومی می تواند از یک مجموعه تله عکاسی پریسکوپی استفاده کند که ابتدا توسط هواوی در P30 Pro و سپس توسط OPPO در Reno 10X Zoom Edition ارایه شد. بعید نیست که که شیائومی Mi 10 Youth Edition از ماژول های دوربین Periscopic برای بزرگنمایی ۵ برابر اپتیکال استفاده کند که سامسونگ تولید انبوه را در سال 2019 آغاز کرده است. هنگامی که شیائومی به طور رسمی قابلیت های دوربین را ارایه کند، صحت این حدس را خواهیم سنجید.

در همین حال، در یک رندر دیگر شیائومی نیز چهار رنگ مختلف Mi 10 Youth Edition را نشان می دهد. دو مورد از این نوع رنگ ها به Coral Green در Mi 10 و Arctic White در Mi 10 Pro شباهت دارند و دو مورد دیگر نیز دارای یک نوع رنگ مسی و یک رنگ ترنجی‌طور است!

به غیر از این، ممکن است این گوشی مانند Mi 10 Lite 5G رنگ خاکستری را نیز ارایه کند. برخلاف سری ردمی نوت ۹ که ماژول دوربین سلفی خود را در سوراخی در گوشه بالا سمت چپ نمایشگر قرار دادند، Mi 10 Lite دارای ناچ قطره طور است که بعید نیست نسخه جوانان هم از همین ایده پیروی کند.

در حالی که Mi 10 Lite از اسنپدراگون ۷۶۵ جی پشتیبانی می کند، هنوز نمی توان گفت که همین چیپست در شیائومی Mi 10 Youth Edition هم وجود دارد.

نظر شما چیست؟ منتظر شیائومی Mi 10 Youth Edition هستید؟

نوشته شیائومی Mi 10 Youth Edition با دوربین پریسکوپی و زوم ۵۰ برابر دیجیتال ۸ اردیبهشت ارایه می شود اولین بار در ترنجی پدیدار شد.