رندرهای گلکسی فولد ۲ یک نمایشگر بسیار کم حاشیه همراه با S Pen را نشان می دهد

شاید گلکسی فولد به اندازه گلکسی نوت ۷ سامسونگ را اذیت نکرده باشد اما به هر حال به عنوان آغاز کننده یک راه کاملا ناشناس بدون شک یکی از شجاعانه‌ترین اقدامات یک شرکت فناوری بود و ایرادهای آن را می توان به حساب اولین نسخه بودن‌ش در نوع خود بخشید. نسل دوم اما قطعا به انداره نسل اول نمی تواند از بخشش ما بهره ببرد. هر چند که گلکسی زد فلیپ به خوبی نشان داد که سامسونگ بحث لولا و نمایشگر را تا حد زیادی برطرف کرده است. امشب رندرهای گلکسی فولد ۲ یک نمایشگر بسیار کم حاشیه همراه با S Pen را نشان می دهد. این دستگاه می تواند کاملا جذاب باشد.

رندرهای گلکسی فولد ۲

گلکسی فولد ۲

ابتدا لطفا توجه داشته باشید که تمام تصاویر این مطلب را رندرهای متکی به شایعات تشکیل می دهند. به صورت مشخص این رندرها تلاش های گرافیکی روی رندرهای رسمی گلکسی فولد نسل اول است پس انتظار داریم که نسخه نهایی تفاوت های قابل توجهی داشته باشد.

ما شایعات متنوعی درباره گلکسی Fold 2 شنیده ایم. انتظار همراه شدن قلم S Pen از سری نوت را داریم و خیلی برای ما جالب است که سامسونگ چطور می خواهد دیجیتایزر قلم را نمایشگری که متحرک است یکپارچه کند. به هر صورت همزمان شدن معرفی این دستگاه با خانواده گلکسی نوت و هم زمان بودن گلکسی زد فلیپ با گلکسی اس می تواند یک سیکل شش ماهه برای موبایل های تاشو سامسونگ را ایجاد کند.

گلکسی فولد ۲ به احتمال زیاد با شیشه فوق باریک UTG سامسونگ ارایه می شود تا حس لمس نمایشگر را بهتر کند. همچنین گفته می شود که حاشیه های نمایشگر در این دستگاه بسیار کمتر خواهد شد. ناچ نیز مانند اکثر موبایل های سامسونگ حذف می شود و جای خود را به سوراخ نمایشگر می دهد.

قیمت گلکسی فولد ۲ ارزان تر خواهد بود

به این ترتیب نمایشگر بیرونی دستگاه بسیار بهتر است و نمایشگر داخلی نیز دیگر ناچ بزرگ و عریض را در سمت راست خود تجربه نمی کند. موضوعی که وجود دارد این است که ابعاد نمایشگرهای این گوشی یا تبلت تاشو سامسونگ چقدر است؟

گلکسی فولد ۲

گلکسی فولد ۲

شایعات به ما می گویند که نمایشگر بیرون با نسبت تصویر بسیار عریض و در اندازه ۶.۲ اینچی خواهد بود. نمایشگر داخلی در حالت باز شده یک نمایشگر با نسبت تصویر مربعی‌طورتر است که ۷.۶ اینچ قطر دارد. در حقیقت هیچ کدام از این نمایشگرها برای استفاده روزمره کاربر جذاب نیستند، این نظر من است. مشخصا یکی از آن ها خیلی کشیده است و دیگری خیلی مربعی‌طور و در کاربری فعلی اکثر بازی یا نرم افزارها یا تماشای محتوای بصری، این نسبت های تصویر، استاندارد نیستند.

نظر شما چیست؟ منتظر گلکسی Fold 2 با این طراحی هستید؟

نوشته رندرهای گلکسی فولد ۲ یک نمایشگر بسیار کم حاشیه همراه با S Pen را نشان می دهد اولین بار در ترنجی پدیدار شد.