طرح مفهومی اکسپریا ۵ مارک ۲ 5G را ببینید

گاهی اوقات یک طرح مفهومی آنقدر خوب است که خیلی دوست دارید به واقعیت بپیوندد. امشب طرح مفهومی اکسپریا ۵ مارک ۲ 5G منتشر شده که خیلی جذاب است و واقعا دوست دارم این را در واقعیت ببینم. در بازه زمانی از بازار هستیم که گوشی های میان رده 5G خیلی جذاب شده اند و قطعا ژاپنی ها هم از آن آگاهند. به همین دلیل حضور یک میان رده 5G سونی در بازار که طراحی به روزشده‌ای داشته باشد، می تواند خیلی حیاتی باشد. بله، دقیقا؛ ال جی ولوت که هنوز معرفی نشده هم بر اساس همین نگاه یک میان‌رده با طراحی به روزشده است.

اکسپریا ۵ مارک ۲ 5G

پیش از هر چیز باید بگویم این تصاویر رسمی نیستند و شاید محصول نهایی با این تصاویر متفاوت باشد. همچنین این را توجه داشته باشید که ما باید بین “رندرهای ارایه شده از منابع معتبر تایید شده” و “طرح‌های مفهومی” تفاوت قائل باشیم. اینجا ما طرح مفهومی یا کانسپت اکسپریا ۵ مارک ۲ 5G رو به رو هستیم.

اکسپریا ۵ مارک ۲ 5G

سونی تقریباً دو ماه پیش Xperia 1 II یا همان اکسپریا ۱ مارک ۲ را معرفی کرد، و انتظار می رود که جانشین پرچمدار دست‌کم گرفته شده سال گذشته ژاپنی ها باشد. البته ما در ترنجی خواندیم که این دستگاه با تاخیر به بازار عرضه خواهد شد.

درباره اکسپریا ۵ مارک ۲ گرچه جزئیات رسمی هنوز کمیاب هستند اما رندرهای جدید می توانند تخیل ما را قلقلک دهند. این طرح مفهومی کمی با آن چه که از سونی انتظار داریم متفاوت است اما در صورت تحقق آن می توان گفت که سونی یک میان رده بسیار جذاب را به بازار عرضه خواهد کرد.

سایت فناوری هلندی LetsGoDigital از رندرهای بصری اکسپریا ۵ مارک ۲ رونمایی کرد که دارای طراحی فوق العاده براق با علائم تجاری سونی و شامل منحنی های صاف و لبه های تیز است.

رندرها بر خلاف اکسپریا ۱ مارک ۲ و نسل اول Xperia 5 یک ماژول دوربین سه گانه در مرکز قاب پشتی را نشان می دهند. متاسفانه هنوز درباره مشخصات این دوربین سه گانه اطلاعاتی در دست نیست و نمی دانیم که آیا سونی وارد بازی مگاپیکسل ها می شوند یا نه اما لنزهای Zeiss یک حدس خوب هستند. در طراحی همچنین از همان قاب پشت صاف، لوگو سونی و ماژول فلاش Xperia 1 II استفاده شده است.

اکسپریا ۵ مارک ۲ 5G

اکسپریا ۵ مارک ۲ 5G

دو طرف شیشه نمایشگر به آرامی در حاشیه تقریبا صفر ادغام می شوند. طراحی در اینجا دارای چند گمان تعجب آور است. دوربین سلفی درون سوراخ نمایشگر اگر تحقق یابد اولین برای سونی خواهد بود. همچنین به نظر می رسد که یک اولین دیگر را بتوان حسگراثر انگشت زیر صفحه نمایش دانست که باز هم در صورت تحقق که این یک تفاوت عمده دیگر با اکسپریا ۱ مارک ۲ است، جایی که سونی حسگر اثرانگشت روی لبه نمایشگر را ارایه کرده بود.

این رندرها همچنین شامل جک هدفون 3.5 میلی متری هستند که پس از غیبت در پرچمداران سال گذشته سونی، شاید در نسل دوم اکسپریا ۵ جای داشته باشد.

اکسپریا ۵ مارک ۲ 5G

اکسپریا ۵ مارک ۲ 5G

نظر شما درباره این رندرهای اکسپریا ۵ مارک ۲ چیست؟ فکر می کنید محقق می شود؟

نوشته طرح مفهومی اکسپریا ۵ مارک ۲ 5G را ببینید اولین بار در ترنجی پدیدار شد.