بنچمارک شیائومی Mi 10 SE با اسنپدراگون ۷۲۰ جی لو رفت
1 min read

بنچمارک شیائومی Mi 10 SE با اسنپدراگون ۷۲۰ جی لو رفت

شیائومی با معرفی سری Mi 8 از عضو میان رده خود یعنی Mi 8 SE نیز رونمایی کرد. این روال با خانواده می ۹ هم ادامه پیدا کرد اما در خانواده Mi 10 دستگاهی به این نام نداریم. امروز اما بنچمارک شیائومی Mi 10 SE با اسنپدراگون ۷۲۰ جی لو رفته که می تواند جالب توجه باشد. شاید شیائومی می می خواهد در خانواده می ۱۰ هم یک عضو خاص اقتصادی داشته اشد. البته از یاد نبرید که شاید هم یک کاربر کنجکاو سربه‌سر ما گذاشته باشد!

شیائومی Mi 10 SE

شیائومی Mi 10 SE

با تمام آن چه گفته شد اما تصویری از بنچمارک دستگاهی به نام Mi 10 SE در GeekBench منتشر شده است. ما نتوانستیم این لیست را در بانک اطلاعات Geekbench بیابیم که این بدان معنی است که احتمالاً اسکرین شات بالا جعلی باشد.

بنچمارک شیائومی MI10 SE نشان می دهد که این دستگاه از پردازنده اسنپدراگون ۷۲۰ جی بهره می برد که همان چیپست استفاده شده در Poco X2 است. با این حال حافظه رم به شکل عجیبی 48.31 گیگابایت نشان داده شده است، که یکی دیگر از دلایل برای جعلی بودن این اسکرین شات است.

با این وجود، طرفداران هنوز منتظر یک مدل Mi 10 SE هستند که می تواند یک ترکیب خود در کنار نمونه گران قیمت پرچمدار Mi 10 و Mi 10 Pro باشد. شیائومی پیشتر تأیید کرده بود که امسال یک دستگاه با چیپست اسنپدراگون ۷۲۰ جی را به بازار عرضه خواهد کرد. شیائومی Mi 10 SE می تواند این مدل باشد. در حال حاضر، غول فناوری چینی به تازگی با ارایه می ۱۰ لایت در اروپا کار خود را آغاز کرده است. البته باید بدانید که سری لایت با سری SE متفاوت بوده و این دستگاه جانشین Mi 9 Lite می شود که پیش از این Mi 8 Lite بود.

از آنجا که هیچ تأیید رسمی در مورد این مدل وجود ندارد، ما همچنین می توانیم بگوییم Mi 10 SE وجود ندارد. البته احتمال اینکه شیائومی ممکن است مدل را در اواخر سال جاری منتشر کند وجود دارد.

نظر شما چیست؟ منتظر می ۱۰ لایت هستید؟

نوشته بنچمارک شیائومی Mi 10 SE با اسنپدراگون ۷۲۰ جی لو رفت اولین بار در ترنجی پدیدار شد.