سامسونگ گلکسی نوت ۲۰ با دوربین سلفی زیرنمایشگر ارایه می شود؟
1 min read

سامسونگ گلکسی نوت ۲۰ با دوربین سلفی زیرنمایشگر ارایه می شود؟

دوربین سلفی زیر نمایشگر موضوعی است که مدت‌هاست شایعات آن را می شنویم و اگر دیگر در نیمه دوم سال ۲۰۲۰ عملی نشود خیلی ناراحت کننده می شود! البته که هم اکنون اوپو این کار را در نسخه های آزمایشی انجام داده و ما چهار ماه پیش بررسی اولیه دوربین سلفی زیر نمایشگر اوپو را در ترنجی دیدیم اما منظور ما این نیست، منظور ما یک نمونه در مقیاس تجاری است که واقعا کار کند! جدیدترین شایعات به ما می گویند که شاید سامسونگ گلکسی نوت ۲۰ با دوربین سلفی زیرنمایشگر ارایه شود. من شخصا این را خیلی جدی نمی گیرم اما همانقدر دوست دارم واقعی باشد!

گلکسی نوت ۲۰

تیزری که خیلی فیک به نظر می رسد

بله این تیزر خیلی فیک به نظر می رسد، نمی رسد؟ فیک است خیلی زیاد تا آن جا که حتی گلکسی اس ۱۰ پلاس و گلکسی اس ۲۰ اولترا را از نمونه اصلی‌شان استفاده نکرده است. به هر صورت گفته می شود که شاید تصویر وسط گلکسی نوت ۲۰ باشد. اصلا کسی می داند که چرا باید گلکسی Note 20 در یک پوستر رسمی لو رفته بین گلکسی اس ۱۰ پلاس و گلکسی اس ۲۰ اولترا باشد؟ من هم نمی دانم!

از ساختگی بودن این تصویر که بگذریم اما این رندر که مشاهده می کنید کاملا بر اساس همین تصویر زده شده است. یک گلکسی اس ۲۰ اولترا با گوشه های مربعی تر و دوربین کمی متفاوت‌تر که دیگر زائده نمایشگر ندارد و آرزوش بشریت (!)‌مبنی بر یک موبایل کاملا بدون حاشیه و بدون قطعه مکانیکی تحقق خواهد یافت.

گلکسی نوت ۲۰

گلکسی نوت ۲۰

این راز بزرگی نیست که سامسونگ در حال حاضر در تلاش است تا رویداد پر زرق و برق بعدی Unpacked خود را که ممکن است در اواخر تیر یا اوایل مرداد البته بدون تماشاگر زنده برگزار شود، را به خوبی مدیریت کند. این مراسم برای معرفی Galaxy Fold 2 و Galaxy Note 20 به جهانیان برپا می شود.

همچنین به نظر می رسد ما در مورد پرچمدار بعدی شرکت که “S Pen” دارد و دستگاه تاشو افقی نسل دوم آن ها دو مورد را می دانیم اما یکی از جزئیات اصلی که تائید نشده است طراحی جلوی نوت ۲۰ است. امروز SamMobile همان پوستر ساختگی بالا را منتشر کرده است که شاید واقعی باشد اما من فکر نمی کنم و بر اساس آن دوربین سلفی گلکسی Note 20 زیر نمایشگر است.

به نظر می‌رسد کلیدهای سخت افزاری روی قاب سمت چپی گوشی به کار رفته باشد، در حالی که این دکمه‌ها روی سمت راست فریم گوشی اس ۲۰ خواهد بود. پر واضح است که حسگراثر انگشت زیر نمایشگر باشد، یک پورت USB C و یک فضا برای میزبانی از قلم هوشمند نیز در زیر گوشی یافت می‌شود.

در مورد بخش سخت افزاری سامسونگ گلکسی Note 20 نیز اطلاعات زیادی در دست نیست. اما سخت نیست حدس بزنیم که چیپست اسنپدراگون ۸۶۵ یا اگزینوس ۹۹۰ در قلب تپنده‌ی آن حضور دارد. با حداقل یک رم 8 گیگابایتی و یک باتری با ظرفیت ۴۵۰۰ ساعت همراه فناوری شارژ‌ پرسرعت، یک نمایشگر از نوع Dynamic AMOLED با وضوح +QuadHD و رفرش‌ریت ۱۲۰ هرتز نیز در این گوشی به کار رفته است.

نظر شما چیست؟ فکر می کنید که Galaxy Note 20 با دوربین سلفی زیر نمایشگر ارایه می شود؟

نوشته سامسونگ گلکسی نوت ۲۰ با دوربین سلفی زیرنمایشگر ارایه می شود؟ اولین بار در ترنجی پدیدار شد.