گوشی تاشو شیائومی شبیه به گلکسی زد فلیپ خواهد بود

مدت زیادی است که درباره گوشی تاشو شیائومی صحبت می کنیم. گوشی تاشو با دولولا این شرکت خیلی جذاب است اما هنوز رنگ واقعیت را به خود ندیده است. جدیدترین شایعه می گوید که گوشی تاشو شیائومی شبیه به گلکسی زد فلیپ خواهد بود. این یعنی یک گوشی با لولا تکی که به داخل جمع می شود.

گوشی تاشو شیائومی

لوگو شیائومی

سال گذشته با ورود 5G و اولین تلفن های هوشمند قابل تاشو آغاز شد. سامسونگ، هواوی و موتورولا اولین پرچمدارهای تاشو خود را در سال گذشته ارایه کردند. ارایه موتورولا بیشتر از همه در فرم فکتور صدفی‌طور بود. امسال سامسونگ گوشی هوشمند جدیدی با نام همان Galaxy Z Flip با همان رویکرد را ارایه کرد. اکنون، تعداد بیشتری از برندها قرار است وارد این روند شوند و طبق گزارش جدید، شیائومی در حال توسعه یک تلفن با همین فرم فکتور قابل تاشو است.

این گزارش را ZNet کره منتشر کرده که بر اساس منابع درون صنعت بنا شده است. براساس آن، شیائومی از سامسونگ دیسپلی خواسته است تا نمایشگرهای انعطاف پذیر OLED از تاشو را در اختیار آنها قرار دهد. این بسیار شبیه به نمونه ای است که این شرکت کره ای در گلکسی Z Flip دارد. صفحه نمایش فوق العاده نازک شیشه ای شده زیر یک لایه پلاستیک قرار دارد. علاوه بر این، به نظر می رسد سامسونگ تنها تأمین کننده نیست.

شیائومی همچنین ممکن است از برخی نمایشگرهای OLED قابل تاشو از LG استفاده کند. این گزارش به نقل از منابع ناشناس در صنعت نمایشگر است. به گفته وی، پنل های قابل تاشو از BOE و CSOT تا حدودی از نظر کیفیت نسبت به پنل های تولید شده توسط صفحه نمایش سامسونگ پایین تر هستند. در نتیجه، شیائومی با سامسونگ دیسپلی وارد خواهد شد. به هر صورت هیچ کس نمی خواهد در این بخش شکست بخورد.

تولید انبوه گوشی های هوشمند تاشو شیائومی از نیمه دوم سال 2020 آغاز می شود. متأسفانه در حال حاضر جزئیاتی در مورد مشخصات، قیمت گذاری یا در دسترس بودن آن در دست نیست. اگر واقعا اریه شود، انتظار داریم چیزی را با مشخصات سطح پرچمداران مشاهده کنیم.

نظر شما چیست؟ فکر می کنید این گوشی تاشو شیائومی به واقعیت بپیوندد؟

نوشته گوشی تاشو شیائومی شبیه به گلکسی زد فلیپ خواهد بود اولین بار در ترنجی پدیدار شد.