شارژر ۴۴ وات iQOO Neo3 باتری ۴۵۰۰ میلی آمپری را در ۵۸ دقیقه کاملا شارژ می کند

فردا گوشی iQOO Neo3 رسما معرفی خواهد شد. این موبایل که از زیربرند ویوو معرفی خواهد شد به نوعی گیمینگ به شمار می رود. پشتیبانی از 5G تقریبا موضوعی است که تمام دستگاه های شاخص برندها، این روزها با آن ارایه می شوند. اما درباره این دستگاه یک نکته مهم دیگر هم وجود دارد. رسما اعلام شده که شارژر ۴۴ وات iQOO Neo3 باتری ۴۵۰۰ میلی آمپری را در ۵۸ دقیقه کاملا شارژ می کند. این یک سرعت خیلی خوب است.

شارژر ۴۴ وات iQOO Neo3

شارژر ۴۴ وات iQOO Neo3

گوشی نسبتا گیمینگ iQOO Neo3 5G فردا به عنوان دومین تلفن هوشمند مجهز به اسنپدراگون ۸۶۵ از این برند خواهد بود که پس از تلفن iQOO 3 ارایه خواهد شد. این شرکت چینی از چند روز گذشته اطلاعاتی منتشر کرده که فضای ذهنی کاربران پیش از معرفی رسمی کمی گرم باشد. امروز، ظرفیت باتری و قابلیت شارژ سریع iQOO Neo3 را تأیید کرد.

همانطور که در پوستر جدید مشاهده می شود ، iQOO Neo3 5G به باتری 4500 میلی آمپری مجهز شده است. در پوستر همچنین آمده است که iQOO Neo3 به فناوری Super FlashCharge ویوو مجهز شده است. فناوری شارژ سریع 44W باعث می شود باتری 4500 میلی آمپر ساعتی iQOO Neo3 تنها در 20 دقیقه به 50 درصد ظرفیت برسد. در 58 دقیقه می توان گوشی را به طور کامل شارژ کرد.

در مقایسه باید گفت که iQOO 3 با باتری کمی کوچکتر با ظرفیت ۴۴۰۰ میلی آمپری به بازار عرضه شده است. iQOO 3 با پشتیبانی از شارژ سریع‌تر 55W ارائه شده است که امکان شارژ تلفن را در مدت زمان 15 درصد به ظرفیت 50 درصد می دهد.

نمایشگر ۱۴۴ هرتز

در بخش مشخصات سخت افزاری باید بگویم که iQOO Neo3 5G به پنل IPS LCD با طراحی سوراخ نمایشگر به بازار می آید. این پشتیبانی از وضوح FHD+ و رفرش ریت ۱۴۴ هرتز را پشتیبانی می کند. پیش بینی می شود این گوشی در نسخه های رم 6 گیگابایتی و 8 گیگابایتی و گزینه های ذخیره سازی مانند 128 گیگ و 256 گیگابایت وارد بازار شود.

پنل پشتی iQOO Neo3 دارای یک دوربین سه گانه است. این گوشی دارای یک اسکنر اثر انگشت در کنار دستگاه هم است. سیستم عامل اندروید ۱۰ از قبل بارگذاری می شود. خوب است بدانید که مجهز به بلندگوهای استریو است و پیش بینی می شود این گوشی با قیمت اولیه 2،998 یوان (423 دلار) در چین عرضه شود.

نظر شما چیست؟ iQOO Neo3 5G را می پسندید؟ فناوری شارژ سریع چقدر در خرید شما تاثیر دارد؟

نوشته شارژر ۴۴ وات iQOO Neo3 باتری ۴۵۰۰ میلی آمپری را در ۵۸ دقیقه کاملا شارژ می کند اولین بار در ترنجی پدیدار شد.