معرفی حالت شستشوی بهداشتی در ماشین‌‌های لباسشویی کوییک سامسونگ : لباسشویی با عادت‌های جدید

دوران خانه‌نشینی و قرنطینه برای جلوگیری از شیوع بیماری کرونا عادت‌های جدیدی را برای همه ما رقم زده است. کارهایی مثل شستن ۲۰ ثانیه‌ای دست‌ها وقتی که از فضای عمومی وارد خانه می‌شویم یا ضدعفونی کردن تمام کالاها و اجناسی که روزانه خریداری می‌کنیم و به منزل می‌آوریم. با وجود دردسرهایی که این شیوه جدید دارد اما به تدریج من و خانواده‌ام مثل بسیاری دیگر برای حفظ سلامتی‌مان به این سبک جدید عادت‌ کردیم. من برای اینکه زحمت شستشوی هر روزه لباس‌ها به این جمع اضافه نشود از همان روزهای ابتدایی راهکار مناسبی را در خانه اجرا کردم. به توصیه پزشکان و کارشناسان، منطقه‌ای حفاظت شده نزدیک درب خانه ایجاد کردم و لباس‌هایی که اعضای خانواده‌ام در زمان بیرون رفتن می‌پوشند را در همان محوطه قرار می‌دادیم تا دیگر نیازی به شستشوی هر روزه آنها نباشد.

ماشین‌‌های لباسشویی کوییک سامسونگ

هر چند که تعداد دفعات شستن لباس‌ها باز هم بیشتر از قبل شده است. مطمئنا اگر شما در محیط‌های پرریسکی مثل بیمارستان‌ها و درمانگاه‌ کار می‌کنید یا مثل من فرزند کوچکی دارید که گاه‌وبیگاه حوصله‌اش از خانه‌نشینی سر می‌رود و هوای پارک نزدیک خانه به سرش می‌زند، آن وقت احتمالا مجبور می‌شوید برای مراقبت از سلامتی خانواده خود ماشین لباسشویی خانه را هر روز در حالت آماده‌باش قرار دهید.

شستشوی بهداشتی

خوشبختانه سال گذشته بالاخره پس از چند سال ماشین لباسشویی جدیدی را خریدم. ماشین لباسشویی جدیدی که من انتخاب کردم یکی از مدل‌های جدید سری کوییک درایو (QuickDrive) سامسونگ بود. با وجود اینکه ماشین‌های لباسشویی کوییک درایو سامسونگ قابلیت‌ها و مزیت‌های متعددی دارد اما این روزها یکی از این ویژگی‌ها بیشتر از همیشه مورد استفاده قرار گرفته است.

ماشین‌های لباسشویی سری کوییک درایو سامسونگ از قابلیتی به نام حالت شستشوی بهداشتی (Hygiene Steam) بهره می‌برد. در این حالت بخار از کف دیگ رها می‌شود تا با نفوذ به عمق الیاف و پارچه‌ها، لباس‌ها را ضدعفونی کند. وقتی حالت شستشوی بهداشتی را در ماشین لباسشویی کوییک درایو خود اجرا می‌کنید، ۹۹.۹٪ از مواد آلوده و حساسیت‌زا روی لباس‌ها به طور کامل از بین می‌رود. این لباسشویی همچنین قادر است لباس‌ها را در دمای بالا شسته و بدون آسیب‌زدن به بافت و الیاف آن به شما تحویل دهد. عملکرد مطلوب ماشین لباسشویی‌های کوییک درایو در این حوزه مورد تایید موسسه اینترتک که سازمان معتبر و بین‌المللی آزمایش محصول و صدور گواهی کیفیت به شمار می‌رود، قرار گرفته است.

کوییک درایو

ماشین‌های لباسشویی سری کوییک درایو سامسونگ از زمان رونمایی و عرضه به بازار به دلیل کاهش قابل توجه زمان شستشوی لباس‌ها مورد توجه بسیاری قرار گرفتند. حالت Super Speed در ماشین لباسشویی کوییک درایو به شما امکان می‌دهد تا لباس‌های خود را تنها در ۳۹ دقیقه بشویید. اما این کاهش زمان به هیچ وجه به معنای پایین آمدن کیفیت شستشو نیست و لباس‌ها به کمک فناوری جدید دستگاه با همان دقت و قدرت همیشگی از دیگ خارج می‌شود.

فناوری کوییک درایو زمان شستشو را تا ۵۰ درصد و مصرف انرژی را تا ۲۰ درصد کاهش می‌دهد. این مزیت‌ها حاصل استفاده از روش‌هایی نو و پیچیده در کوییک درایو سامسونگ است. برای اولین بار در دنیا، سامسونگ ماشین لباسشویی با دیگ دو تکه به بازار معرفی کرد. با وجود دیگ دو تکه حرکت‌های متنوعی برای دیگ اصلی و صفحه گردان مجزا مهیا می‌شود. این حرکات باعث شستشوی سریع، قدرتمند و در عین حال ملایم (عدم آسیب به پارچه) لباس‌ها می‌شود.

ماشین‌های لباسشویی کوییک درایو سامسونگ همچنین مجهز به یک دستیار هوشمند شستشو به نام کیو-ریتور (Q-Rator) هستند که با قابلیت‌های هوشمند خود به شستشوی بهتر لباس‌ها کمک می‌کند. برنامه‌ریز شستشو (Laundry Planner) در تعیین زمانبندی شروع و پایان چرخه شستشو و بخش برنامه شستشوی بهینه (Laundry Recipe) هم بهترین چرخه‌های شستشو را بر اساس نوع پارچه‌، رنگ و میزان کثیفی لباس‌های داخل ماشین به شما توصیه می‌کند. در عین حال بخش HomeCare Wizard هم به شما امکان می‌دهد از راه دور بر فعالیت ماشین لباسشویی خود نظارت کرده و البته درباره هرگونه مشکل احتمالی هم به شما هشدار می‌دهد.

لباس‌های خوشبو

اکثر سری‌ها و مدل‌های ماشین‌های لباسشویی سامسونگ از جمله کوییک‌درایو، ادواش‌ها و نسل‌های قبلی آن به قابلیت‌هایی مجهز است که به منظور از بین بردن باکتری‌ها و مواد حساسیت‌زا و آلوده طراحی شده‌اند. از جمله این قابلیت‌ها فناوری ‎‎‎Eco Drum Clean است که به منظور پاکسازی دیگ ماشین لباسشویی از هر گونه ماده آلوده و افزایش طول عمر دستگاه طراحی شده است. در این قابلیت به کمک نیروی جریان آب گرم و چرخش سریع دیگ ۹۹.۹ درصد از مواد آلوده نابود می‌شوند.

برای از بین بردن میکروب‌ها و بوی بد لباس‌ها هم در ماشین‌های لباسشویی سامسونگ فناوری Air Wash به کار گرفته شده است. در این فناوری بدون استفاده از آب و ماده شوینده و شیمیایی خاصی و تنها به کمک بخار و هوای داغ تمامی بوها و میکروب‌ها از بین می‌رود.

به کمک قابلیت Air Wash که در برخی از مدل‌های ماشین‌ لباسشویی‌ سامسونگ قرار دارد می‌توان تنها با زدن یک دکمه و در زمانی کمتر از نیم ساعت (برای از بین بردن کامل آلودگی لباس‌ها به زمانی حدود یک ساعت نیاز است) لباس‌های خود را در تمیزترین و خوشبوترین حالت تحویل بگیرید. این فناوری دارای ویژگی خشک‌کن ۱۰۰ درصد است تا لباس‌ها را آماده پوشیدن تحویل دهد.

این سبک جدید از زندگی که تمیزی و ضدعفونی شدن بیشتر لباس‌ها را می‌طلبد به لوازمی پیشرفته و کارآمد نیاز دارد تا بتوانند بدون آسیب زدن به بافت لباس‌ها آنها را پاک و تمیز کنند.

نوشته معرفی حالت شستشوی بهداشتی در ماشین‌‌های لباسشویی کوییک سامسونگ : لباسشویی با عادت‌های جدید اولین بار در ترنجی پدیدار شد.