گلکسی نوت ۲۰ نسخه فقط 4G هم خواهد داشت
1 min read

گلکسی نوت ۲۰ نسخه فقط 4G هم خواهد داشت

سامسونگ با خانواده گلکسی اس ۲۰ یک ریسک بزرگ کرد و سه تفنگدار کاملا 5G را به بازار عرضه کرد. این دستگاه ها در بازاری که شبکه 5G دارد فقط در مدل 5G ارایه می شوند و به همین دلیل است که قیمت آن ها نسبت به رقبا گران بوده و از ۱۰۰۰ دلار آغاز و تا ۱۴۰۰ دلار می رسد. سامسونگ معمولا در خانواده گلکسی نوت منعطف تر بوده و گفته می شود که گلکسی نوت ۲۰ نسخه فقط 4G هم خواهد داشت. این یعنی در کنار نسخه 5G گلکسی نوت ۲۰ شما می توانید نسخه‌ای بدون این ویژگی را هم بخرید که حقیقتا از نظر ما لزوما معنی ندارد. چه منطقه شما در حال حاضر پوشش 5G داشته باشد چه نداشته باشد اما به زودی احتمالا دریافت می کند. حال شما که هزینه می کنید دیگر این تفاوت شاید ۱۰ درصدی آنقدر‌ها صرفه‌جویی اقتصادی به شمار نرود.

گلکسی نوت ۲۰ نسخه فقط 4G

گلکسی نوت ۲۰

در صورتی که از شما سوال شود که آیا سامسونگ شبکه 4G را با تلفن پرچمدار برتر رده بعدی خود یعنی به اصطلاح Galaxy Note 20 پلاس ارایه می کند، چه می گویید؟ جدیدترین شایعات تأیید می کند که سامسونگ در حال تولید Galaxy Note 20+ LTE به همراه نسخه 5G است. مدل قبلی دارای شماره مدل SM-N985F است.

طبق معمول،گلکسی نوت ۲۰ و گلکسی نوت ۲۰ پلاس 4G باید قیمت کمتری داشته باشد. اگرچه 5G رو به گسترش است و در دسترس بیشتر مصرف کنندگان در سراسر جهان قرار می گیرد، ولی میزان نفوذ آن از یک بازار به بازار دیگر متفاوت است.

نیاز به تلفن های 4G هنوز وجود دارد و علاوه بر این Galaxy Note 20+ LTE قیمت پایین تری در مقایسه با نسخه 5G خواهد داشت، البته حداقل برخی از خریداران فکر می کنند که سامسونگ قصد دارد قیمت را به همان میزان بالا ببرد، همانطور که با سری Galaxy S20 و مخصوصا S20 Ultra اتفاق افتاد. در هر صورت Galaxy Note 20+ 5G با شماره مدل SM-N986B شناخته شده است.

در همین حال، شماره مدل SM-N985F نشان می دهد که سامسونگ اکنون حداقل در حال توسعه نسخه 4G گلکسی نوت ۲۰ پلاس برای بازار اروپا است. اما حتی در سراسر اروپا، در دسترس بودن مدل های Galaxy S20 LTE و 5G با کشور دیگر متفاوت است. بنابراین، فعلا خیلی زود است که دقیقا پیش بینی کنیم کدام بازارهای اروپایی Galaxy Note 20+ 5G و / یا انواع LTE را دریافت می کنند.

نظر شما چیست؟ شما اگر بخواهید یک پرچمدار در رده قیمتی پریمیوم بخرید، مثلا ۱۰٪ تفاوت قیمت برای شما مهم است که دستگاهی با فناوری قدیمی بخرید؟

نوشته گلکسی نوت ۲۰ نسخه فقط 4G هم خواهد داشت اولین بار در ترنجی پدیدار شد.