اچ تی سی دیزایر ۲۰ پرو (Desire 20 Pro) می تواند میان رده جدید تایوانی ها باشد
1 min read

اچ تی سی دیزایر ۲۰ پرو (Desire 20 Pro) می تواند میان رده جدید تایوانی ها باشد

در حالی که اچ تی سی در شرایطی است که هیچ انتظاری از آن نداریم اما به نظر می رسد که آن ها نمی خواهند بازار را رها کنند. جدیدترین شایعات به ما می گویند که اچ تی سی دیزایر ۲۰ پرو (Desire 20 Pro) می تواند میان رده جدید تایوانی ها باشد.

اچ تی سی دیزایر ۲۰ پرو

اچ تی سی

می دانید که HTC زمانی چگونه در صنعت موبایل به نوعی عمل بزرگی کرده است؟ به طرز عجیبی از علاقه مندان طولانی مدت اندرویدی بود، با کمال میل به یاد روزهای ابتدایی “رویایی” عملکرد و حالا سالها اینگونه نبوده است. تقریبا به یاد نداریم که چه زمانی از معرفی یک موبایل اچ تی سی هیجان زده شدیم و منتظر بودیم به بازار بیاید تا ببینیم چطور عمل خواهد کرد.

امروز اما به گفته یک منبع بسیار معتبر از اطلاعات داخلی در مورد دستگاه های HTC گفته می شود که غول فناوری تایوانی هنوز حداقل یک تلفن هوشمند دیگر در چنته دارد.

از آنجا که عادت های قدیمی سخت می میرند، شاید این دستگاه HTC Desire 20 Pro نامیده شود که نشان دهنده شباهت قوی با میان رده های Desire 19s و Desire 19+ است. نیمه پر لیوان می گوید که طراحی به عنوان “نوعی مخلوط وان پلاس ۸ در جلو و شیائومی می ۱۰ در پشت” توصیف شده است و که به نظر نمی رسد که بد باشد.

وان پلاس ۸ در نمای جلو با یک سوراخ نمایشگر شناخته می شود. می ۱۰ شیائومی هم به تعدد دوربین روی قاب پشتی در ذهن‌ها باقی مانده است. به این ترتیب شاید بتوان گفت که باید انتظار داشته باشیم اچ تی سی دیزایر ۲۰ پرو یک میان‌رده با طراحی به روز باشد.

آنطور که مشخص است این دستگاه دقیقا یک میان رده است و آن پرچمدار 5G که قبلا وعده داده شده بود نیست. در حقیقت چیزی شبیه به اسنپدراگون ۶۶۰ و ۶ گیگابایت حافظه رم را می توان برای آن متصور بود.

نظر شما چیست؟ فکر می کنید که دیزایر ۲۰ پرو برای شما جذاب خواهد بود؟

نوشته اچ تی سی دیزایر ۲۰ پرو (Desire 20 Pro) می تواند میان رده جدید تایوانی ها باشد اولین بار در ترنجی پدیدار شد.