مشخصات گلکسی A21s لو رفت
1 min read

مشخصات گلکسی A21s لو رفت

امشب مشخصات گلکسی A21s لو رفته و باید بگویم که با وجود کم اهمیت بودن و قابل پیش بینی بودن این اطلاعات اما ارزشش را دارد که به بهانه یک پوشه در ذهن‌مان به نام گلکسی ای ۲۱ اس باز کنیم.

مشخصات گلکسی A21s

مشخصات گلکسی A21s

سامسونگ هنوز جانشین A21 را معرفی نکرده است. نسل اول این دستگاه تلفن میان رده اقتصادی بود که در همین حدود سال گذشتخ معرفی شد. سپس با کمی فاصله Galaxy A20s با صفحه نمایش بزرگتر و دوربین اضافی ارایه شد. حالا و هنوز گلکسی A21 معرفی نشده، شایعات گلکسی A21s منتشر می شود.

همانطور که در لیست مشخصات بالا می بینید، موضوع خاصی دستگیر ما نمی‌شود. مشخصا انتظار یک دوربین سه گانه اصلی را داریم. اینجا فقط حدس می زند که دوربین اصلی ۴۸ مگاپیکسلی به گلکسی A2Xs برسد که این یعنی اگر این محقق شود، سال دیگر شاهد ارایه این رزلوشن روی گلکسی A1X خواهیم بود!

هر چه که در انتهای این لیست خودش هم گفته که این اطلاعات شاید خطا داشته باشد اما باز هم باتری ۵۰۰۰ میلی آمپری در کنار دیگر مشخصات کاملا قابل انتظار است. البته پورت Micro USB را من شخصا USB C در نظر می گیرم چون اصلا بعید نیست این تغییر رخ بدهد.

نکته قابل توجه دیگر تصور ۳ گیگابایت حافظه رم و ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی برای این دستگاه است. بله درست حدس زدید، این مشخصات حافظه ‌ای نسخه پایه آیفون اس ای ۲۰۲۰ هم هست!

به هر صورت می توان گفت که اعتبار از لودهندگی (!)‌ رفته و گاها برای مطرح کردن نام خود توییت‌هایی می کنند. نظر شما چیست؟ فکر می کنید گلکسی A21s می تواند دستگاه جذابی باشد؟

نوشته مشخصات گلکسی A21s لو رفت اولین بار در ترنجی پدیدار شد.