اولین موبایل سامسونگ با دوربین سلفی پاپ آپ را ببینید

بله درست است، گلکسی A80 اولین موبایل سامسونگ با دوربین پاپ آپ بود اما در آن دستگاه تمام مجموعه دوربین پاپ-آپِ چرخان بود اما حالا سامسونگ می خواهد یک گلکسی میان رده احتمالا در خانواده گلکسی A تولید که اولین موبایل سامسونگ با دوربین سلفی پاپ آپ باشد.

موبایل سامسونگ با دوربین سلفی پاپ آپ

سامسونگ برای دستیابی به نسبت بالاتر صفحه نمایش به بدنه در واقع هیچ راه حل خارق العاده ای را برای دوربین جلو انتخاب نکرده است. این موضوع با راه حل های Infinity-O ، Infinity-V و Infinity-U تا کنون برطرف شده که Galaxy A80 تنها استثنا در این بین است.

گلکسی A80 تنها دستگاه در سامسونگ است که از یک دوربین متحرک و چرخان برخوردار است. این که دستگاهی جانشین آن خواهد بود یا نه هنوز هم مشخص نیست اما ممکن است که به زودی اولین موبایل سامسونگ با دوربین سلفی پاپ آپ را شاهد باشیم.

اگر منبع شایعه فرد دیگری بود قابل باور نبود اما OnLeaks منبعی است که اطلاعاتش را نمی توان زیر سوال برد و امروز این رندها را با دقت خیلی خوبی منتشر کرده است.

موبایل سامسونگ با دوربین سلفی پاپ آپ

تولیدکننده‌های چینی همگی با دوربین های پاپ آپ دستگاه هایی را تولید کرده اند. این برندها که امثال OnePlus ، Xiaomi ، Oppo ، Vivo و غیره هستند ادعا کرده اند که برای نمایشگر واقعا بدون حاشیه از این راه باید استفاده کرد.

سامسونگ به این روند نپرداخت و ایده خود در مورد صفحه نمایش بدون ناچ به شکل گلکسی A80 درآورد. جدیدترین اطلاعات منتشر شده از Onleaks نشان می دهد که یک دستگاه جدید سامسونگ در حال توسعه با دوربین پاپ آپ است. ما چیزی در مورد چنین دستگاهی نشنیده ایم و این اولین سرنخ است که خود اطلاعات زیادی را ارایه می کند.

به نظر می رسد با توجه به سنسور اثر انگشت روی قاب پشتی و سیستم دوربین سه گانه این دستگاه دارای یک طراحی میان رده بوده که دارای طرحی شبیه به آنچه در تلفن های میان رده ۲۰۱۹ سامسونگ دیده می شود، است. می توانیم از درگاه USB Type-C در پایین و بدون جک هدفون 3.5 میلی متری هم یاد کنیم. این صفحه نمایش که به لطف صفحه نمایش پاپ آپ باید از حاشیه های بسیار باریک برخوردار باشد ، ظاهرا دارای حاشیه های کم اما حاشیه لبه پایین زیاد است.

به نظر می رسد که کاربران این طراحی را پسندیده اند و در حالی که تقریبا همه برندهای چینی چنین نمونه‌ای دارند، سخت است که این برند کره‌ای نمونه‌ای برای رقبا نداشته باشد. نظر شما چیست؟ فکر می کنید نام این دستگاه چیست؟ گلکسی چی چند؟!

نوشته اولین موبایل سامسونگ با دوربین سلفی پاپ آپ را ببینید اولین بار در ترنجی پدیدار شد.