یک موبایل ناشناس ریلمی با طراحی جالب لو رفت
1 min read

یک موبایل ناشناس ریلمی با طراحی جالب لو رفت

از طراحی تکراری موبایل‌ها خسته شده اید؟ من هم همینطور! امروز یک موبایل ناشناس ریلمی با طراحی جالب لو رفته که می تواند نوید یک نگاه نو به طراحی موبایل را می دهد.

موبایل ناشناس ریلمی

ریلمی چهار روز پیش ریلمی X50m 5G با اسنپدراگون ۷۶۵ جی و نمایشگر ۱۲۰ هرتز به قیمت ۲۸۲ دلار را معرفی کرد. در حالی که این برند در حال تولید سری جدید NARZO هم هست، با این حال به گفته یک منبع قابل اعتماد در Weibo به نظر می رسد که Realme در حال تهیه یک تلفن هوشمند با یک دستگاه کاملا جدید است.

موبایل ناشناس ریلمی

این دستگاه دارای سه دوربین و جنس بدنه کربن مانند (که احتمالا در زیر یک صفحه شیشه ای قرار دارد) و یک نوار عمودی از بالا به پایین است. ممکن است با توجه به طراحی غیرمعمول با خطوط فانتزی در قسمت پایین نوار، یک گوشی گیمینگ به نظر برسد اما می تواند یک نمونه اولیه برای یک گوشی آینده باشد.

هنوز مشخص نیست که مشخصات این دستگاه چیست یا قرار است جایگزین چه موبایل فعلی ریلمی بشود اما برخی حدس می‌زنند این دستگاه شاید نسل جدید سری رینو باشد.

نظر شما درباره طراحی این موبایل جدید ریلمی چیست؟ فکر می کنید طراحی آن برای شما جذاب است؟ برای من که هست، به خصوص اگر در رده قیمت میان رده ارایه شود.

نوشته یک موبایل ناشناس ریلمی با طراحی جالب لو رفت اولین بار در ترنجی پدیدار شد.