شیائومی می ۱۰ لایت زوم همان Mi 10 Youth Edition برای بازار جهانی خواهد بود
1 min read

شیائومی می ۱۰ لایت زوم همان Mi 10 Youth Edition برای بازار جهانی خواهد بود

دیروز بود که شیائومی Mi 10 Youth Edition 5G با ۵ برابر زوم اپتیکال و Snapdragon 765G رسما معرفی شد. این شرکت آن را برای بازار چین معرفی کرده بود و به نظر می رسد که طبق عادت شیائومی، قرار است در بازار جهانی با نام دیگری ارایه شود. گفته می شود که شیائومی می ۱۰ لایت زوم همان Mi 10 Youth Edition برای بازار جهانی خواهد بود.

شیائومی می ۱۰ لایت زوم

امروز کوالکام راه حل شارژ سریع برای موبایل های میان رده لوکس با نام کوییک شارژ ۳ پلاس را معرفی کرد. خبر مطبوعاتی آن نشان داد که یکی از اولین تلفن های دارای این فناوری Xiaomi Mi 10 Lite Zoom خواهد بود. خب می دانیم که هنوز یک تلفن از این نام منتشر نشده است، اما مشخص است که این دستگاه نسخه جهانی Mi 10 Youth است.

در حقیقت شیائومی می ۱۰ لایت و می ۱۰ یوث ادیشن از نظر کلی طراحی، باتری و اکثر سخت افزارها مشترک هستند اما تفاوت عمده آن یک لنز تله فوتو پریسکوپی با زوم ۵ برابر اپتیکال در نسخه Youth است.

شیائومی ترفند مشابهی را با دوگانه Redmi K30 Pro و Redmi K30 Pro Zoom انجام داد. نسخه زوم پرچمداران Redmi در مقایسه با نسخه عادی در چین، حدود ۷۰ یورو گرانتر است. با توجه به اینکه Mi 10 Lite 5G با 350 یورو در اروپا به بازار عرضه شد، انتظار داریم قیمت Mi 10 Lite Zoom Edition را در حدود 419 یورو داشته باشد که به شکل قابل توجهی گران تر از قیمت می ۱۰ یوث ادیشن در چین است. اگر به یاد داشته باشید ما دیروز در ترنجی خواندیم که قیمت شیائومی Mi 10 Youth Edition 5G مشخص شده و از ۲۹۷ دلار خواهد بود اما همان جا هم یادآوری کردیم که این قیمت برای بازار جهانی گران تر خواهد بود.

نظر شما چیست؟ فکر می کنید که دلیل این تغییر نام مثلا مقداری کاور کردن تفاوت قیمت است؟

نوشته شیائومی می ۱۰ لایت زوم همان Mi 10 Youth Edition برای بازار جهانی خواهد بود اولین بار در ترنجی پدیدار شد.