شرکت BOE تامین کننده نمایشگر گلکسی S21 خواهد بود؟
1 min read

شرکت BOE تامین کننده نمایشگر گلکسی S21 خواهد بود؟

می دانیم که سامسونگ بزرگترین تولیدکننده نمایشگرهای OLED در دنیا است و بازار را در دست دارد. امروز شایعه ای که باور آن خیلی سخت است منتشر شده که گفته می شود که شاید شرکت BOE تامین کننده نمایشگر گلکسی S21 باشد. واقعا عجیب است که شرکتی به جز سامسونگ بخواهد نمایشگر گلکسی S21 را تولید کند، نه؟

نمایشگر گلکسی اس S21

سامسونگ

تلفن های هوشمند سامسونگ از صفحه نمایش OLED ساخت Samsung Display استفاده می کنند که مشخصا طبیعی و مورد انتظار است اما این امر می تواند در آینده تغییر کند. گزارش شده است که این شرکت کره جنوبی می تواند به دلیل داشتن تلفن های هوشمند سری بعدی Galaxy S و Galaxy A ، به صفحه های OLED از شرکت چینی BOE متمایل شود.

طبق اعلام شرکت تحقیقات بازار DSCC سامسونگ در حال مذاکره با BOE برای نمایشگرهای OLED انعطاف پذیر 6.67 اینچ برای حداقل یک مدل Galaxy S21 است. تلفن دیگری از شرکت کره‌ای برای نمایش پانل OLED BOE می تواند گلکسی A91 باشد و طبق گزارش آن یک صفحه نمایش Full HD + با ابعاد 6.67 اینچ به بازار خواهد آمد.

شرکت BOE بزرگترین تأمین کننده پنل LCD در جهان است و از طریق سرمایه گذاری های مداوم، این شرکت چینی قصد دارد با Samsung Display در بازار OLED تلفن های هوشمند رقابت کند. این شرکت در حال حاضر سومین تأمین کننده پنل OLED موبایل در جهان، درست پس از LG Display است. این شرکت همچنین با رقابت EverDisplay و Visionox روبرو است.

پیش بینی می شود سهم بازار سامسونگ از 80 درصد در چارک چهارم 2019 به 69 درصد در چارک چهارم 2020 کاهش یابد. گزارش شده است که این شرکت می تواند قراردادهای خود را از اپل برای تهیه صفحه نمایش OLED برای سری آیفون ۱۲ از دست بدهد. نظر برند مستقر Cupertino برای برخی از مدل های آیفون ۱۲ خود به BOE در حال تغییر است.

با این حال ، سامسونگ سرمایه گذاری زیادی در پنل های OLED تاشو و همچنین شیشه های تاشو (شیشه فوق العاده نازک) دارد. این شرکت قصد دارد میلیون ها صفحه نمایش تاشو OLED را در سال های آینده به سایر برندهای تلفن های هوشمند عرضه کند و همین عجیب است که بخواهید نمایشگری از شرکت رقیب را در پرچمدارش استفاده کند و تلویحا آن را تایید نماید.

نظر شما چیست؟ چنین چیزی منطقی است و نمایشگر گلکسی S21 ساخت BOE خواهد بود؟ من فکر می کنم این یک شایعه غیر قابل باور است.

نوشته شرکت BOE تامین کننده نمایشگر گلکسی S21 خواهد بود؟ اولین بار در ترنجی پدیدار شد.