چیپست ردمی نوت ۱۰ و ردمی نوت ۱۰ پرو احتمالا مدیاتک دایمنسیتی ۸۰۰ و دایمنسیتی ۸۰۰ پلاس باشد
1 min read

چیپست ردمی نوت ۱۰ و ردمی نوت ۱۰ پرو احتمالا مدیاتک دایمنسیتی ۸۰۰ و دایمنسیتی ۸۰۰ پلاس باشد

دو دستگاه خیلی جذاب از برند Redmi یعنی ردمی نوت ۱۰ و ردمی نوت ۱۰ پرو قرار است که شبکه 5G را با قیمت کمتر در اختیار همه کاربران قرار دهند. در حقیقت من فکر می کنیم ما خیلی خوش شانس هستیم که شرایط همه‌گیر شدن 5G مثل دوره ارایه 4G نیست و به لطف تولیدکننده های چینی، پیش از آن که فکر کنید به این فناوری جدید نیاز دارید، با قیمت بسیار نازل در دسترس شما خواهد بود. امروز شایعه شده که چیپست ردمی نوت ۱۰ و ردمی نوت ۱۰ پرو احتمالا مدیاتک دایمنسیتی ۸۰۰ و دایمنسیتی ۸۰۰ پلاس باشد.

چیپست ردمی نوت ۱۰

فردا ردمی قصد دارد سری Note 9 را در سطح جهانی معرفی کند. سری ردمی Note 9 اولین بار در هند رونمایی شد. ردمی نوت ۹ پرو و ردمی نوت ۹ پرو مکس دو گوشی هستند که در هند ارایه شدند. در حالی که در مورد ارایه اروپا صحبت می کنیم ممکن است شاهد یک نوت ۹ ساده نیز باشیم. اما نکته جالب اینجاست که این سری Note 9 به کشور چین نمی آید.

لو ویبینگ مدیر Redmi اظهار داشت:

“این شرکت قصد ندارد ردمی Note 9 را در بازار چین عرضه کند، هدف ما تمرکز بر تولید تلفن های دارای 5G و گسترش نمونه کارها با مدل های جدید است.”

این به وضوح به ما می گوید که شیائومی در حال کار روی سری Note 10 در چین است. اکنون، این اولین بار نیست که بازار چین از یک تلفن Note رد می شود. سری Redmi Note 6 در چین رد شد و سری Note 7 مستقیما ارایه شد. ثانیا تفاوت زمانی بین معرفی سری نوت ۸ و سری Note 9 زیاد نیست.

در حال حاضر سری Note 9 چیزی نیست که بتوان از آن به عنوان “جانشین” واقعی سری Note 8 نام برد. پرش بزرگی از سری Note 8 به Note 9 وجود نداشت، اما این همه به این دلیل است که سری Note 9 تنها پس از 4-5 ماه از سری Note 8 عرضه شد. از این رو ممکن است آنها سری Note 9 را در چین ارایه نکنند.

به نظر می رسد که ردمی می خواهد همکاری خود را با مدیاتک حتی افزایش دهد و امسال شاهد آن خواهیم بود که هر دو عضو خانواده ردمی نوت ۱۰ با چیپست ساخت این شرکت ارایه خواهند شد.

موبایل هایی با مدل M2004J7AC و M2004J7BC توسط وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات چین تأیید شده اند. اعتقاد بر این است که این دو تلفن هوشمند به ترتیب ردمی نوت ۱۰ و نوت ۱۰ پرو هستند. گفته می شود که آنها مجهز به مدل های شارژر MDY-11-EM & MDY-11-EX هستند. اولی از شارژ سریع 22.5W دارد در حالی که نسخه Pro از شارژ سریع 33W پشتیبانی می کند.

جدای از سرعت شارژ ما همچنین یک چیپست در مورد نظر داریم که شاید هر دو گوشی از آن استفاده کنند. مدل ردمی نوت ۱۰ یا M2004J7AC از چیپست دایمنسیتی ۸۰۰ برخوردار است و از مدل دوگانه 5G پشتیبانی می کند. در حالی که ردمی نوت ۱۰ پرو با نام مستعار M2004J7BC دارای دایمنسیتی ۸۰۰ پلاس خواهد بود. مدل پلاس این چیپست هنوز به صورت رسمی اعلام نشده است، اما ما دیروز در ترنجی خواندیم احتمالا چیپستی با سرعت کلاک بالاتری نسبت به مدل عادی باشد و ۱۸ اردیبهشت رسما معرفی می شود

نظر شما چیست؟ شما منتظر خانواده ردمی نوت ۱۰ هستید از سری ردمی نوت ۹ خرید می کنید؟ فکر می کنید هندی ها از این موضوع راضی باشند؟ در حال حاضر که البته برند اول بازار هند همین شیائومی (شرکت مادر ردمی) است.

نوشته چیپست ردمی نوت ۱۰ و ردمی نوت ۱۰ پرو احتمالا مدیاتک دایمنسیتی ۸۰۰ و دایمنسیتی ۸۰۰ پلاس باشد اولین بار در ترنجی پدیدار شد.