نوکیا ۱۲۵ و نوکیا ۱۵۰ به زودی ارایه می شوند

شرکت HMD شرکتی در پشت تلفن های هوشمند و دارای مارک نوكیا و سال گذشته مدل های کاملی را منتشر كرد. با این وجود، حداقل راه اندازی برخی از و مهمتر از همه، به طور مرتب دستگاه های موجود خود را به موقع به روز می کند. حال، طبق یک نکته جدید، این شرکت قرار است دو گوشی جدید با نام های نوکیا ۱۵۰ و نوکیا ۱۲۵ را به بازار عرضه کند.

نوکیا ۱۲۵ و نوکیا ۱۵۰

احتمال خریده شدن نوکیا

اطلاعات مربوط به تلفن های جدید ویژگی های نوکیا توسط Roland Quandt، یک منبع قابل اعتماد ارایه می شود. متأسفانه او فقط شماره مدل تلفن های جدید را می داند و چیز دیگری را فاش نمی کند.

طبق توئیت وی، نوکیا 150 مدل شماره TA-1235 را خواهد داشت در حالیکه نوکیا 125 با شماره مدل TA-1253 همراه ارایه می شود. این تنها اطلاعاتی است که وی در حال حاضر از این تلفن ها دارد.

اما به لطف منبع دیگری، ما نیز از قیمت این گوشی های دارای ویژگی آگاه هستیم. هم نوکیا 150 و هم نوکیا 125 با پشتیبانی دو سیم کارت عرضه می شوند و به ترتیب 41.90 یورو و 35.90 یورو به فروش می رسند. قیمت نوکیا 150 دقیقاً برابر با مدل قدیمی (با همین نام) است اما یکی توسط مایکروسافت ساخته شده است و نه HMD Global.

ما هنوز شاهد ارائه ی این دستگاه ها نیستیم. اما اکنون که قیمت ها تقریبا لو رفته است، ممکن است گوشی ها به زودی رسمی شوند. نظر شما چیست؟ منتظر گوشی های ساده نوکیا هستید؟

نوشته نوکیا ۱۲۵ و نوکیا ۱۵۰ به زودی ارایه می شوند اولین بار در ترنجی پدیدار شد.