حجم باتری گلکسی M01 احتمالا ۴۰۰۰ میلی آمپر است

سامسونگ یک عضو در خانواده گلکسی A دارد که با نام Galaxy A01 شناخته می شود. این دستگاه اقتصادی‌ترین عضو خانواده خود است و به همین دلیل نام آن هم کمی متفاوت است. به نظر می رسد که کره‌ای ها برای خانواده گلکسی M هم همین را در نظر دارند. گلکسی ام ۰۱ می تواند اقتصادی‌ترین عضو این خانواده باشد. گفته می شود که حجم باتری گلکسی M01 احتمالا ۴۰۰۰ میلی آمپر است.

باتری گلکسی M01

گلکسی M01

گوشی سامسونگ Galaxy M01 که ماه گذشته لو رفته بود، چند روز پیش از پروسه صدور گواهینامه Wi-Fi Alliance عبور کرد. دیروز، در کنسول Google Play ظاهر و برخی از مشخصات آن را فاش شد. اکنون تلفن هوشمند افتصادی جدید سامسونگ در اسناد مجوز FCC ظاهر شده است.

به نظر می رسد که Galaxy M01 فقط یک نوع از Galaxy A01 با باتری بزرگتر است. اسناد مجوز FCC به وضوح ذکر می کنند که تنها تفاوت های موجود بین Galaxy A01 و Galaxy M01 در باتری، عدد مدل و چند تغییر در باندهای شبکه پشتیبانی شده است. گلکسی A01 از باتری 3000 میلی آمپر ساعتی استفاده می کند، در حالی که Galaxy M01 از یک باتری 4000 میلی آمپر ساعتی استفاده می کند.

طبق اعلام سامسونگ گلکسی ام ۰۱ یا SM-M015G/DS باید دارای یک صفحه نمایش 5.7 اینچی HD + با پنل TFT و دارای ناچ V شکل برای دوربین سلفی باشد. این دستگاه با سیستم عامل اندروید ۱۰ و رابط کاربری One UI 2.0 ارایه می شود و به پردازنده اسنپدراگون ۴۳۹ ، حافظه رم 2GB/3GB، حافظه 16 گیگابایتی و اسلات کارت حافظه microSD مجهز است.

دوربین گلکسی M01 باید از دوربین دوگانه ۱۳ و ۲ مگاپیکسلی در پشت و دوربین سلفی ۵ مگاپیکسلی استفاده کند. مشخصا دوربین ۱۳ مگاپیکسلی که دوربین عادی و دوربین ۲ مگاپیکسلی دوربین عمق سنج است.

این دستگاه دو سیم کارته دارای GPS ، 4G LTE (باند 1/3/5/8/40/41)، وای فای تک باند Wi-Fi b/g/n، بلوتوث 4.2، درگاه microUSB 2.0 و هدفون 3.5 میلی متری جک است و به نظر می رسد که فاقد حسگر اثر انگشت باشد. بنابراین برای امنیت به قفل صورت، پین و گذرواژه محدود هستید. ما انتظار داریم سامسونگ در چند هفته آینده Galaxy M01 را به بازار عرضه کند.

نظر شما چیتس؟ منتظر گلکسی M01 هستید؟

نوشته حجم باتری گلکسی M01 احتمالا ۴۰۰۰ میلی آمپر است اولین بار در ترنجی پدیدار شد.