تبلت ارزان مایکروسافت سرفیس گو ۲ تاییدیه Wi-Fi 6 را دریافت کرد
1 min read

تبلت ارزان مایکروسافت سرفیس گو ۲ تاییدیه Wi-Fi 6 را دریافت کرد

تبلت های سرفیس Go نمونه‌های ارزان قیمت مایکروسافت است. به نظر می رسد که ردموندی ها می خواهند نسل دوم این تبلت را ارایه کنند. امشب تبلت ارزان مایکروسافت سرفیس گو ۲ تاییدیه Wi-Fi 6 را دریافت کرد.

تبلت ارزان مایکروسافت سرفیس گو ۲

تبلت مایکروسافت Surface Go ویندوز حدود دو سال پیش در دسترس قرار گرفت. در آن زمان، شور و شوق زیادی در بین طرفداران وجود داشت و تبلت ناامید کننده نبود. با این حال، بازار تبلت به اندازه کافی پر سود نیست تا بتواند جانشین مستقیم را جذب کند. با این وجود، بعد از گذشت دو سال، مایکروسافت قرار است از سرفیس گو ۲ را معرفی کند. با این حال ، اخیراً نسخه Microsoft Surface Go 2 LTE در FCC ظاهر شد.

تبلت ارزان مایکروسافت سرفیس گو ۲

مطابق اطلاعات صدور گواهینامه FCC ایالات متحده، سرفیس گو ۲ با شبکه بی سیم Wi-Fi 6 اینتل همراه است و عمر باتری طولانی تری دارد. سند “دستگاه محاسبات قابل حمل” معتبر FCC وجود Surface Go را تأیید می کند. این دومین بار است که Surface Go 2 در یک پرونده FCC ظاهر می شود و این نسخه از LTE پشتیبانی می کند.

همانطور که قبلا گفتیم، این دستگاه از آداپتور شبکه بی سیم Wi-Fi 6 (802.11ax) “Wi-Fi 6 AX200” پشتیبانی خواهد کرد. آداپتور بی سیم از باندهای فرکانس 2.4 گیگاهرتز و 5 گیگاهرتز پشتیبانی می کند. علاوه بر این، اینتل Wi-Fi 6 AX200 از بلوتوث 5.0 نیز پشتیبانی می کند.

طبق گزارشات، این ماژول Wi-Fi دارای تأخیر کمتر، مصرف باتری کمتر و عملکرد سریع تر است. همچنین لازم به ذکر است که دستگاه های Wi-Fi 6 یا 802.11ax همچنین می توانند از روترهای Wi-Fi 5 802.11ac پشتیبانی کنند.

از هم اکنون، هیچ تاریخ رسمی انتشار برای سرفیس گو ۲ وجود ندارد. همچنین، در پرونده FCC نام رسمی این تبلت ذکر نشده است. با این وجود، نام کدگذاری این دستگاه “EV2” در بانک اطلاعات Geekbench برای مراجعه به Surface Go مورد استفاده قرار گرفته است.

خوب، اگر شایعات را دنبال کنیم، Surface Go 2 به طور رسمی طی ۳۰ روز آتی وارد بازار می شود. این تبلت از نمایشگر بزرگتر و همچنین حاشیه کوچکتر نسبت به نسخه قبلی خود بهره خواهد برد. نظر شما درباره تبلت آینده Microsoft Surface Go 2 چیست؟

نوشته تبلت ارزان مایکروسافت سرفیس گو ۲ تاییدیه Wi-Fi 6 را دریافت کرد اولین بار در ترنجی پدیدار شد.