ردمی K30i با دوربین ۴۸ مگاپیکسلی لو رفت

چندین شایعه درباره ردمی K30i شنیده ایم که آن را یک نسخه ارزان تر از ردمی کی ۳۰ برای ما تصویر می کند. امروز ردمی K30i با دوربین ۴۸ مگاپیکسلی لو رفته و حقیقتا رزلوشن کمتر از این هم برایش انتظار نمی رفت.

ردمی K30i با دوربین ۴۸ مگاپیکسلی

ردمی K30i

ردمی K30i یک نسخه ارزان قیمت از Redmi K30 5G است که اکنون مدتی شایعان آن پخش شده است. اخیرا این تلفن در TENAA مشاهده شده که بیشتر مشخصات آن را تأیید کرده است. اکنون، یافته های جدید از دوربین MIUI بر وجود این گوشی بیشتر تأیید می کند.

اوایل ماه جاری، یک شایعه مستند داخلی برنامه ردمی را برای ارایه تلفن های ارزان قیمت 5G نسبت به Redmi K30 5G نشان داد. اولین وسیله ای که در آن به آن اشاره شد ، Redmi K30i 5G با دوربین اصلی 48 مگاپیکسلی به جای 64MP از نوع استاندارد بود. این گوشی در اواخر ماه آوریل با قیمت 1799 یوان (255 دلار) به بازار عرضه خواهد شد.

این دستگاه اکنون در برنامه دوربین MIUI توسط یکی از اعضای XDA Developers با نام kacskrz مشاهده شده است. رشته ای از برنامه نه تنها نام گوشی بلکه دوربین اصلی 48 مگاپیکسلی آن را تأیید می کند.

همانطور که از رشته مشاهده می کنید، این دستگاه دقیقا مانند Redmi K30 5G که در دسامبر سال 2019 معرفی شد، با کد ‘Picasso’ کدگذاری شده است. این یافته یک بار دیگر Redmi K30i جدید را تأیید می کند تا مشخصات و طراحی مشابه را به جز سنسور دوربین اصلی مختلف ارائه دهد.

به هر حال، نام تجاری Redmi هنوز معرفی این گوشی را مشخص نکرده است. از آنجا که این تلفن فقط با یک تغییر جزئی همراه است، ممکن است این شرکت به زودی آن را در Weibo معرفی کند.

نظر شما چیست؟ منتظر ردمی K30i هستید؟

نوشته ردمی K30i با دوربین ۴۸ مگاپیکسلی لو رفت اولین بار در ترنجی پدیدار شد.