شیائومی می میکس ۴ در راه است

پس از اینکه ۵ ماه پیش شیائومی می میکس آلفا (Mi Mix Alpha) با دوربین ۱۰۸ مگاپیکسلی و طراحی عجیب و جذاب با قیمت ۲۸۱۰ دلار معرفی شد، گفتند که شیائومی می میکس ۴ معرفی نمی شود. اینکه خانواده می میکس به پایان خود رسیده باشد مشخصا صحیح نیست و احتمالا منظور آن ها این بوده که پس از این گوشی نوآورانهِ خفنِ گرانِ بی‌مصرف (!) ما قرار نیست به این زودی ها موبایل جدیدی در این خانواده عرضه شود. در حقیقت خانواده Mi Mix هیچوقت متمرکز بر فروش نبوده است و بیشتر ایده‌های نوآورانه این شرکت را عنوان کرده است. به هر صورت اگر شما طرفدار این خانواده هستید باید بگویم که شیائومی می میکس ۴ در راه است.

شیائومی می میکس ۴

خانواده شیائومی Mi MIX یک سری پرچمدار از شیائومی است که معمولا در سه ماهه آخر سال وارد بازار می شود. آخرین تلفن هوشمند این سری که به عرضه گسترده تجاری رسید را می توان می میکس ۳ دانست که در سال ۲۰۱۸ وارد بازار شد. خوب، ما Xiaomi Mi MIX Alpha را به عنوان یک گوشی هوشمند در سطح تجاری در نظر نمی گیریم. این دستگاه از زمان انتشار آن در سپتامبر 2019 حتی برای فروش در دسترس نیست. علاوه بر شایعات بی شماری، نشانه هایی مبنی بر عرضه شیائومی می میکس ۴ وجود دارد.

برخی از کاربران متوجه شدند که شیائومی یک حساب Weibo جدید ( اگر خیلی کنجکاو هستید، جستجو کنید @小米 MIX 微 ) را برای سری Xiaomi Mi MIX افتتاح کرده است. این شرکت قبلا یک حساب ویبو برای سری MIX افتتاح کرده بود. با این حال آخرین به روزرسانی آن در تاریخ 8 نوامبر 2019 بود.

طبق گمانه زنی ها، خانواده شیائومی می میکس ۴ ممکن است شامل یک مدل Pro هم باشد درست مثل سری Mi 10 و تقریبا هر موبایل دیگری که این روزها ارایه می شود. انتظارات از این تلفن هوشمند بسیار زیاد است. شیائومی می میکس ۴ ممکن است از صفحه نمایش با رفرش‌ریت ۱۲۰ هرتز و رزلوشن 2K برخوردار باشد و از شارژ سریعتر قدرت بالاتر پشتیبانی کند. با این حال، برخی از کاربران انتظار دارند که از این دستگاه از رفرش ریت 144 هرتز و همچنین شارژ سریع 100 وات استفاده کند. خب برای دستگاهی که در یک خانواده پرچمدار مفهومی ارایه می شود، انتظار غیر معقولی نیست.

ما کاملاً مطمئن هستیم که Xiaomi Mi MIX 4 (در صورت وجود) باید با توجه به کاری که MIX Alpha با نمایشگر خود انجام داد، از یک حاشیه بسیار کم استفاده کند. یک سنسور اثر انگشت روی صفحه نمایش و همچنین یک دوربین زیر صفحه نمایش جای تعجب نخواهد داشت.

از هم اکنون، هیچ تاریخ رسمی برای معرفی می میکس ۴ وجود ندارد. با این وجود، گمانه زنی هایی وجود دارد که این سری پس از حضور پایدار MIUI 12 در چین ارایه خواهد شد. تولید کننده چینی رسما اعلام کرده است که MIUI 12 پایدار از ژوئن آغاز می شود. با این داده می توان گفت که می MIX 4 احتمالاً بعد از ژوئن یعنی جایی در اواسط تابستان ۹۹ وارد بازار خواهد شد.

نظر شما چیست؟ منتظر می میکس ۴ هستید؟

نوشته شیائومی می میکس ۴ در راه است اولین بار در ترنجی پدیدار شد.