هواوی پی ۳۰ پرو نیو ادیشن با گوگل پلی سرویس ارایه خواهد شد
1 min read

هواوی پی ۳۰ پرو نیو ادیشن با گوگل پلی سرویس ارایه خواهد شد

به نظر می رسد که هواوی تلاش دارد تا جایی که ممکن است موبایل هایی با گوگل پلی سرویس ارایه کند. همین موضوع دلیل ارایه دستگاه های قدیمی با نام جدید است. سه ماه پیش بود که نسخه جدید هواوی پی ۳۰ لایت با ۶ گیگ رم و ۲۵۶ گیگ حافظه داخلی رسما معرفی شد و حالا گفته می شود که هواوی پی ۳۰ پرو نیو ادیشن با گوگل پلی سرویس ارایه خواهد شد.

هواوی پی ۳۰ پرو نیو ادیشن

همانطور که گفتیم، اوایل سال جاری هواوی P30 Lite New Edition را ارایه کرد. حال طبق پیشنهاد تبلیغاتی در وب سایت هواوی آلمان، سازنده گوشی های هوشمند چینی ممکن است بزودی هواوی پی ۳۰ پرو نیو ادیشن را نیز معرفی کند.

اگر نمی دانید بد نیست که بگویم هواوی پی ۳۰ لایت نیو ادیشن با خدمات Google Mobile یا GMS درست مانند نسخه اصلی از سال ۲۰۱۹ همراه است. تنها تفاوت اصلی و نسخه جدید افزایش RAM و ROM (حافظه داخلی) است. همین مورد می تواند در مورد نسخه جدید هواوی پی ۳۰ پرو رخ دهد.

هواوی پی ۳۰ پرو

این شرکت هواوی پی ۳۰ پرو را اوایل سال 2019 به عنوان محصول پرچمدار برای نیمه اول سال عرضه کرد. همچنین، این آخرین تلفن هوشمند پرچمدار از این شرکت بود که دارای گوگل پلی سرویس بود. این دستگاه بعدا در نیمه دوم سال با رنگ های جدید یعنی Misty Lavender و Mystic Blue از نو تجدید شد.

پس از آن، گوشی به EMUI 10 بروزرسانی شد و اکنون برای EMUI 10.1 تست شده است. در میان این تبلیغی در وب سایت هواوی آلمان حاکی از ارایه نسخه جدید P30 Pro New Edition است. پرموشن دستگاه جدید از 15 مه تا 4 ژوئن اجرا می شود. فقط واحدهای خریداری شده از Vodafone و Otelo حق دارند شامل به اصطلاح “پروموشن” تبلیغاتی شوند.

متأسفانه ، این تبلیغ درست مانند خود تلفن یک موضوع گنگ است. هواوی هنوز به طور رسمی از ارایه این دستگاه جدید خبر نداده است. نظر شما چیست؟ فکر می کنید که هواوی پی ۳۰ پرو نیو ادیشن برای شما جذاب است؟

نوشته هواوی پی ۳۰ پرو نیو ادیشن با گوگل پلی سرویس ارایه خواهد شد اولین بار در ترنجی پدیدار شد.