دوربین اصلی گلکسی اس ۲۱ رزلوشن ۱۵۰ مگاپیکسلی خواهد داشت؟

یک ماه پیش در ترنجی خواندیم که حسگر تصویر ۱۵۰ مگاپیکسلی نوناسل سامسونگ در راه است. کمی بعدتر گفته شد که دوربین ۱۵۰ مگاپیکسلی موبایل توسط شیائومی و تا پاییز ۹۹ عرضه می شود و گام بعدی ۲۵۰ مگاپیکسل است. حالا اما گفته می شود که دوربین اصلی گلکسی اس ۲۱ رزلوشن ۱۵۰ مگاپیکسلی خواهد داشت، خب البته شاید!

دوربین اصلی گلکسی اس ۲۱

قرار بود گلکسی اس ۲۰ اولترا یک آرایه دوربین امیدوارکننده ارائه دهد اما به نظر می رسد نسخه Exynos 990 که از مشکلات فوکوس خودکار رنج می برد (البته این مشکل در نسخه اسنپدراگون هم هست) مطمئنا در شهرت این پرچمداران تاثیر منفی داشت. سامسونگ قصد دارد با بهبود دوربین گلکسی S21 این مفهوم را اصلاح کند و اگر در مورد آخرین مشخصات آن را بخوانید امیدوارم به نظر برسد، آ … مثل گلکسی S20 اولترا حداقل روی کاغذ.

یکی از تغییراتی که برای ورود به دوربین گلکسی S21 شایعه شده است، ارایه خودکار فوکوس لیزری است. گذشته از این، سامسونگ می تواند از سنسور اصلی ۱۵۰ مگاپیکسلی به عنوان بخشی از جادوی مشخصات خود استفاده کند. این یک افزایش از واحد ۱۰۸ مگاپیکسلی استفاده شده در گلکسی S20 Ultra است.

به نظر می رسد غول کره ای سنسور جدید را در چارک چهارم سال ۲۰۲۰ ارایه می کند. از نقطه نظر زمانی، این بدان معناست که دوربین Galaxy S21 نمی تواند اولین حسگر تصویر ۲۵۰ مگاپیکسلی را داشته باشد.

حسگر تصویر ۱۵۰ مگاپیکسلی سامسونگ

فوکوس لیزری و دوربین ماکرو برای جبران مشکل فوکوس در حسگر تصویر بزرگ

تکمیل دوربین شایعه شده ۱۵۰ مگاپیکسلی به همراع یک دوربین تله ۶۴ مگاپیکسلی است و به دنبال آن یک دوربین زاویه دید عریض ۱۶ مگاپیکسلی قرار دارد. جزئیات مشخصات هیچ گونه اطلاعاتی در مورد حداکثر سطح زوم دوربین ۶۴ مگاپیکسلی یا پریسکوپی بودنش ارائه نکرده اند و این چیزی است که ما طی ماه های آینده متوجه خواهیم شد.

همچنین گویا سامسونگ شاید به فکر افزودن یک سنسور ماکرو ۱۲ مگاپیکسلی و یک دوربین ToF به گلکسی S21 است. افزودن واحد ToF بسیار عجیب است زیرا شایعه شده که این سنسور برای Galaxy Note 20 و پس از آن نمی شود.

دوربین سلفی با OIS

همچنین تأیید نشده است که کدام مدل Galaxy S21 این مجموعه دوربین را دریافت می کند اما اگر شرط بندی می کردیم، شرط ما روی Galaxy S21 Ultra خواهد بود، با فرض اینکه سامسونگ می خواهد آن را با همین نام معرفی کند. همچنین، از آنجا که ما در مورد شایعات صحبت می کنیم، طرف مقابل نیز می تواند یک ارتقا را مشاهده کند. دوربین جلو ظاهرا از پشتیبانی OIS به همراه سنسور بزرگتری برخوردار است تا نور بیشتری از آن عبور کند.

با این حال، این را بخاطر بسپار که در این مرحله فقط گمانه زنی ها وجود دارد و توصیه می شود هم اکنون جزئیات این دوربین دوربین گلکسی S21 را خیلی جدی نگیرید. مثل همیشه، تعداد این شایعات باید در ماه های آینده افزایش یابد.

نظر شما چیست؟ فکر می کنید رزلوشن ۱۵۰ مگاپیکسلی گلکسی اس ۲۱ اولترا احتمالی شما را اغوا می کند؟

نوشته دوربین اصلی گلکسی اس ۲۱ رزلوشن ۱۵۰ مگاپیکسلی خواهد داشت؟ اولین بار در ترنجی پدیدار شد.